Grupa LPP otworzyła 4 salony w Galerii Chełm

Do oferty Galerii Chełm sukcesywnie dołączają kolejni najemcy, którzy decydują się otworzyć swoje sklepy. W ostatnich dniach w centrum handlowym otwarto cztery salony marek należących do Grupy LPP. Sklepy Reserved, House, Cropp oraz Sinsay zajmują łącznie ponad 4 300 metrów kwadratowych powierzchni i oferują modną odzież oraz akcesoria zawsze zgodne z najnowszymi trendami.

Do portfolio Galerii Chełm dołączyły cztery nowe salony największej polskiej firmy odzieżowej LPP. Od teraz chełmianie mają do swojej dyspozycji ubrania i dodatki marek Reserved, House, Cropp oraz Sinsay. Wszystkie lokale zostały otwarte w najnowocześniejszych konceptach, a oferta każdego z nich skierowana jest do innej grupy odbiorców. Dzięki temu klienci centrum handlowego mają jeszcze większy dostęp do mody skierowanej zarówno do kobiet, mężczyzn, młodzieży, jak i dzieci. Każdy ze sklepów od pierwszego dnia otwarcia cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących.

– Galeria Chełm powstała z myślą o stworzeniu miejsca na mapie miasta dającego możliwość zrobienia wygodnych zakupów dla całej rodziny. W czasie komercjalizacji zależało nam na zapewnieniu chełmianom w pełni kompleksowej oferty zakupowej. Jednocześnie przyświecał nam cel, by Galeria stała się miejscem, w którym mieszkańcy chętnie i przyjemnie spędzą swój czas wolny w gronie najbliższych i przyjaciół. O ogromnym potencjale Galerii świadczy fakt, że została ona skomercjalizowana w niemalże 100 procentach na wiele miesięcy przed otwarciem. Z kolei otwarcie niemal całego portfolio marek odzieżowych Grupy LPP potwierdza fakt, że najemcy oceniają Galerię jako zaufanego partnera biznesowego – mówi Marcin Markowski, rzecznik prasowy Galerii Chełm.

4 salony, ponad 4,3 tys. mkw. powierzchni

Salon Reserved mierzący ponad 2000 mkw. posiada kolekcje skierowane dla każdej grupy wiekowej. Marka ta błyskawicznie odpowiada na potrzeby klientów, którym co tydzień oferuje w sklepach nowe modele. Świat kreowany przez Reserved nie ma granic. Brand czerpie inspiracje zarówno z wielkich pokazów mody, jak i alternatywnych, odważnych propozycji influencerów. Dlatego kolekcja Reserved łączy w sobie uniwersalność klasycznych wzorów z oryginalnymi propozycjami na dany sezon dla pań, panów i najmłodszych.

House to optymistyczna marka adresowana do studentów i młodych kobiet oraz mężczyzn. W nowym salonie o powierzchni ponad 760 mkw. doskonale odnajdą się wszyscy, którzy podążając za najnowszymi tendencjami chcą dobrze wyglądać na co dzień. House oferuje zarówno swobodne casualowe propozycje na każdą okazję, jak i najświeższe trendy modowe, które projektanci marki wypatrują zarówno w mediach społecznościowych, na wybiegach, jak i na ulicy.

Kolejny brand skierowany do aktywnych młodych ludzi to Cropp, którego salon zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw. Cropp jest marką streetwearową, która wpisuje się w przestrzeń miejską i szeroko pojęty urban lifestyle. Jej kolekcje powstają z myślą o klientach, którzy żyją według własnych zasad, a ubiór podkreśla ich indywidualny styl. W kolekcjach marki widać wyraźne wpływy popkultury i kultury hip-hopowej, w tym inspiracje graffiti, miejskimi sportami oraz muzyką.

Sinsay to najmłodsza marka Grupy LPP, której sklep w Galerii Chełm mierzy ponad 810 mkw. Brand powstał z myślą o ekspresyjnych dziewczynach, które śmiało podążają za najnowszymi trendami. Dzięki projektom Sinsay mogą się one bawić modą, podkreślając swoją osobowość. Atutem brandu są bardzo przystępne ceny. W związku z dynamicznym rozwojem marki od niedawna jej oferta poszerzyła się także o produkty dla nastolatków oraz dzieci, a także artykuły dekoracji wnętrz.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.