EPP: Outlet Park poszerza swoją ofertę

W należącym do EPP szczecińskim Outlet Parku został otwarty salon ALPINE PRO. Turystyczna marka zajęła lokal o powierzchni 93 mkw.

ALPINE PRO tworzy modę outdoorową, odzież narciarską i lifestyle, plecaki i akcesoria dla podróżników.

– ALPINE PRO wzmacnia miks najemców Outlet Parku, jedynego centrum wyprzedażowego w regionie zachodniopomorskim, które cieszy się niezmiennie dużym zainteresowaniem mieszkańców Szczecina i regionu. Nowy salon z szerokim wyborem produktów outdoorowych, które charakteryzują się atrakcyjną relacją ceny do jakości, przyciągnie nową grupę klientów, a dotychczasowi jeszcze chętniej wybiorą nasze centrum na swoją destynację zakupową – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tam 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios.

Właścicielem szecińskiego Outlet Parku jest EPP. Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.