KiK kontynuował w maju ekspansję sieci

Chełm, Lubawa, Białki, Szczecin, Braniewo i Złocieniec – w tych lokalizacjach w maju pojawiły się nowe sklepy KiK. Po tymczasowym zawieszeniu działań związanym z pandemią koronawirusa, sieć dyskontów powróciła do realizowania planów ekspansji. Dotychczas rozwój sieci KiK w Polsce utrzymywał się na poziomie około 60 nowych sklepów rocznie. Jak będzie w tym roku?

Sklepy sieci są zlokalizowane zarówno w galeriach handlowych, jak i w retail parkach czy przy głównych ulicach miast. W związku z tym duża ich część przez wiele tygodni pozostawała zamknięta, a działania ekspansyjne zostały zawieszone. Dziś – już od blisko miesiąca – wszystkie „KiKi” w Polsce mogą przyjmować swoich klientów. Dodatkowo ich grono powiększyło się w maju o 6 nowych lokalizacji.  W planach sieci jest dalsza ekspansja, kolejne otwarcia zaplanowano już na początek czerwca.

Średnia powierzchnia sklepu wynosi 650 mkw.

Sieć podkreśla, że wszystkie sklepy KiK – także te nowo otwarte – są odpowiednio przygotowane do panującej sytuacji. W każdej lokalizacji znajdują się płyny do dezynfekcji rąk, linie wyznaczające bezpieczną odległość czy ekrany ochronne zamontowane w obszarze kas. Dodatkowo, KiK tymczasowo zrezygnował z zabaw i konkursów, towarzyszącym nowym otwarciom.

Trzy z otwartych w maju sklepów znajdują się w centrach handlowych – w Galerii Chełm (trzeci sklep KiK w Chełmie), w Galerii Mieszka (trzeci sklep KiK w Szczecinie) i w Galerii Hosso (pierwszy sklep KiK w Złocieńcu). Oprócz otwarcia w Złocieńcu, KiK może pochwalić się jeszcze trzema debiutami w maju – w Braniewie, Białkach i Lubawie.

Średnia powierzchnia sklepów KiK wynosi ok. 650 mkw., co oznacza, że tylko dzięki majowym otwarciom marka oddała do użytku klientów ponad 3.500 mkw. powierzchni sprzedażowej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.