Sfinks w programie Karta Dużej Rodziny

Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, przystąpiły do programu Karta Dużej Rodziny. Dzięki temu osoby z rodzin wielodzietnych, które posiadają kartę, mogą skorzystać z 15-procentowej zniżki. Są to pierwsze sieci restauracji z obsługą kelnerską w programie KDR.

– Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło to sieci przyjazne dla rodzin z dziećmi. Szczególnie dbamy o tych klientów przygotowując menu dziecięce i dostosowując do ich potrzeb restauracje. Dla najmłodszych są specjalne krzesełka i zastawa, w wielu lokalach przewijaki oraz kąciki zabaw. Tradycyjnie organizowaliśmy animacje dla dzieci  i gdy tylko sytuacja pozwoli, wrócimy do nich. Przystąpienie do programu i wprowadzenie zniżek na Kartę Dużej Rodziny wpisuje się w naszą koncepcję restauracji i mamy nadzieję, że zachęci wiele osób z rodzin 3+ do odwiedzenia naszych lokali – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło

Program Karta Dużej Rodziny uruchomiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej to system zniżek dla rodz.in 3+, ułatwiających dostęp do kultury, aktywnego spędzania czasu oraz obniżający koszty codziennego życia, a także narzędzie promocji wielodzietnego modelu rodziny. Jest nim objętych około miliona rodzin w Polsce. Sfinks, który przystąpił właśnie do tego programu, będzie w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło honorował kartę przez najbliższy rok, tj. do końca maja 2021 r. Zniżka w wysokości 15% dotyczy dań i napojów z oferty obu tych sieci restauracji, z wyjątkiem alkoholi, które z założenia są wyłączone z programu KRD w całej Polsce.  Rabat przysługujący na Kartę Dużej Rodziny w Sphinx i Chłopskie Jadło nie łączy się z innymi promocjami.

Sfinks Polska zarządza 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 87 restauracji Sphinx (segment casual dining), 61 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 12 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.