Quiosque realizuje obraną strategię ekspansji

Quiosque konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Na mapie sklepów pojawił się nowy salon w Szczytnie. Jest to sklep franczyzowy. Lokal ma powierzchnię 101 m2. Mieści się w Galerii Jurand.

– Zgodnie z przyjęta strategią salony Quiosque powstają przede wszystkim w mniejszych galeriach handlowych. Dzięki temu możemy być bliżej naszych Klientek. Widzimy, że chętniej robią zakupy w sklepach zlokalizowanych blisko ich miejsca zamieszkania, w salonach które znają. W Szczytnie podejmujemy współpracę z nowym partnerem. W rejonie jest mało naszych sklepów, a Szczytno jest miastem z dużym potencjałem– mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

Rozwój poprzez franczyzę

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.