Intersport: z każdym tygodniem rośnie sprzedaż

W maju tego roku obroty Intersport były mniejsze o 36 proc., ale trend jest wzrostowy. Natomiast dynamika wzrostu e-commerce słabnie.

W I połowie ubiegłego miesiąca br. tj. w okresie od 4 do 17 maja br. Intersport odnotował 39 proc. spadek obrotów w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku.  Traffic był w tym czasie mniejszy  o 41 proc. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 145 proc.

W II połowie ubiegłego miesiąca tj. w okresie od 18 do 31 maja br. trend sprzedaży uległ stopniowej poprawie. Spadek obrotów wyniósł 34 proc. przy 36 proc. mniejszym trafficu. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 99 proc.

Analizując cztery pełne tygodnie maja bieżącego roku, Intersport odnotował w sklepach stacjonarnych spadek obrotów o 36 proc. i mniejszy o 39 proc. traffic w porównaniu do ubiegłego roku. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 120 proc.

Łącznie w pierwszych czterech tygodniach maja br. dynamika obrotów w sklepach stacjonarnych e-commerce była mniejsza o 23 proc.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.