Vision Express powiększa sieć sprzedaży

W maju do sieci Vision Express w Polsce dołączyły kolejne salony znajdujące się w: Chełmie, Otwocku, Siedlcach oraz Kędzierzynie Koźlu, z czego pierwsze trzy z wymienionych otworzyły się w nowopowstałych centrach handlowych. Łącznie to już 228 punktów sprzedaży i usług medycznych zlokalizowanych w 115 miastach. Jak zapowiada Dyrektor Generalny Thanos Iliopoulos, w drugiej połowie roku planowane są następne otwarcia.

Sieć Vision Express działa na polskim rynku już od 26 lat i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera. W 2019 roku firma docierała ze swoją ofertą do klientów w 222 salonach, zlokalizowanych w ponad 100 miastach, a w pierwszym kwartale br. liczba ta wzrosła do 224 Natomiast w samym maju otwarto 4 nowe punkty w:

·         Galerii Chełm – salon o powierzchni 72 metrów kw.,

·         Galerii Kupieckiej w Otwocku – salon o powierzchni 73,5 metrów kw.,

·         Stop Shop w Siedlcach – salon o powierzchni 48,3 metrów kw.,

·         CH Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie Koźlu – salon o powierzchni 73,19 metrów kw.

Thanos Iliopoulos, Dyrektor Generalny Vision Express Polska.

– Wraz z kolejnym otwarciami niezmiennie realizujemy przyjętą misję, czyli rozbudowujemy sieć naszych salonów i poszerzamy zakres oferowanych w nich usług medycznych. Chcemy docierać do jak najszerszego grona Polaków, szczególnie w dobie panującej pandemii COVID-19, kiedy to dostęp do profesjonalnych usług z zakresu ochrony wzroku oraz do produktów najwyższej jakości jest tak kluczowy. Po blisko dwumiesięcznej obowiązkowej przerwie, w maju wszystkie nasze salony na nowo powitały klientów, z czego dla czterech punktów były to pierwsze otwarcia – wyjaśnia Thanos Iliopoulos, Dyrektor Generalny Vision Express Polska.

Dbałość o standardy

Iliopoulos zapewnia też, że przed ponownym otwarciem wszystkie salony zostały dostosowane do wytycznych wskazanych w Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Sieć wprowadziła wewnętrzną procedurę sanitarną, która obejmuje wszelkie środki bezpieczeństwa oraz czynności zapewniające ochronę zdrowia, w tym m.in. dostosowanie odpowiedniej liczby klientów przebywających w tym samym czasie w salonie do jego powierzchni.

– Jako placówki świadczące usługi medyczne doskonale zdajemy sobie sprawę z wagi obowiązujących standardów sanitarnych. Czynności wymagające niezwykłej ostrożności i wysokiej higieny są na stałe wpisane w funkcjonowanie naszych salonów – podkreśla Dyrektor Generalny Vision Express.

W asortymencie istniejących oraz nowopowstałych salonów znaleźć można szeroki wybór okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, zarówno światowych jak i własnych marek, a także bogatą ofertę soczewek kontaktowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.