Monnari: sklepy w mniejszych miejscowościach bronią się

Widać, że teraz, inaczej niż podczas poprzedniego kryzysu, sklepy w mniejszych miejscowościach się bronią, a w centrach handlowych w dużych miastach spadki sprzedaży są duże. Zobaczymy, czy sytuacja się bardziej wyrówna – mówi Mirosław Misztal, prezes zarządu Monnari.

Zarząd Monnari poinformował, że w maju, footfall spadł o ponad 55 proc., ale w niektórych sklepach był jeszcze większy.

Konwersja nie rekompensuje spadków sprzedaż

„Na pewno konwersja jest lepsza niż w ubiegłym roku, ale spadek przychodów też jest znaczący” – powiedział Misztal.

„Kontynuujemy działania zmierzające do ograniczania kosztów i dostosowania się do funkcjonowania w nowych warunkach. Prowadzimy negocjacje z centrami handlowymi. Prowadzimy działania służące poszerzeniu dostępności towarów naszych marek w kanale e-commerce” – mówi Miłosz Kolbuszewski, dyrektor finansowy Monnari.

Franczyza i e-commerce

Zapowiedział on intensywne prace nad dewersyfikacją  i rozbudowaniem sieci franczyzowej.

Monnari zapowiada też rozwój e-commerce.  W I kwartale udział  udział sprzedaży on-line wzrósł do 12 proc.

W opinii Kolbuszewskiego w kolejnych okresach ten udział może być jeszcze większy.

Monnari jest właścicielem 170 salonów marki Monnari o powierzchni 37,8 tys. mkw. i 31 salonów Femestage o powierzchni 5,1 tys. mkw

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.