PARTNERZY PORTALU

Grupa Saller: Galerie Glogovia i Ostrovia podsumowały frekwencję po wznowieniu pełnej działalności

Od momentu ponownego otwarcia obu galerii, obserwowany jest ciągły wzrost odwiedzalności. Po pierwszych tygodniach wznowienia pełnej działalności poziom dziennej frekwencji osiągnął 90 proc. wartości z roku ubiegłego.

Podążając za zmianami, które są wprowadzane w Polsce, obydwa obiekty zostały odpowiednio przygotowana do aktualnych zasad bezpieczeństwa, co znacząco wpłynęło na komfort klientów. Liczne stacje dezynfekujące, znajdujące się w różnych częściach galerii, a także nowatorski pomysł wyznaczenia kierunków poruszania się po centrum jak również przygotowana odpowiednio strefa restauracyjna sprawiają , że klienci czują się bezpiecznie.

Dobra lokalizacja

Galeria Ostrovia to wyjątkowe miejsce w południowej Wielkopolsce. Lokalizacja – przy głównym węźle obwodnicy Ostrowa umożliwia dogodny dojazd do galerii nie tylko mieszkańcom Ostrowa i Kalisza, ale również wielu okolicznych miast. Wkrótce oferta rozrywkowa Galerii Ostrovia zostanie powiększona o kino, którego budowa przebiega sprawnie i bez zakłóceń. Zaplanowane na okres zimowy otwarcie, idealnie wpisze się panująca sytuację i stanie się przełomowym momentem dla wszystkich mieszkańców Ostrowa, którzy z niecierpliwością śledzą każde doniesienia o postępach prac i którzy długo czekali na tego typu obiekt.

Galeria Glogovia to dwupoziomowe centrum handlowe położone w sąsiedztwie dużego osiedla, bezpośrednio przy uczęszczanej ulicy Piłsudskiego. W swojej ofercie posiada nie tylko sklepy oraz strefę restauracyjną, ale również centrum fitness i nowoczesne kino, co sprawia, że stało się ulubionym miejscem rodzin z dziećmi a także sportowych zapaleńców. Stworzona niedawno nowoczesna sala dla dzieci pozwala nie tylko na pozostawienie dziecka na czas zakupów lub ćwiczeń w klubie, ale dzięki wprowadzonym rozwiązaniom, spędzony czas jest interesujący, kreatywny i bezpieczny.

Wysoka odwiedzalność

Pomimo negatywnych informacji płynących z różnych części Polski, w obu centrach z dnia na dzień notuje się rosnącą liczbę klientów. Każdy tydzień przynosi kilkuprocentowe wzrosty frekwencji, a wyniki w wybranych tygodniach roku pokazują, że odwiedzalność jest niejednokrotnie lepsza niż w roku ubiegłym. Zachowania konsumentów w nowej rzeczywistości są analizowane, a na podstawie osiągniętych wyników planowane są działania marketingowe oraz wydarzenia rozrywkowe. Kino samochodowe, zorganizowane w ostatnich czasie przyciągnęło tłumy klientów, którzy spragnieni tego typu rozrywek chętnie uczestniczyli w seansie. Można jednak zdecydowanie stwierdzić , że klienci w obecnym czasie bardziej dbają o swoje bezpieczeństwo i przestrzegają zasad higieny, a zakupów dokonują szybko i zdecydowanie. Ograniczenie możliwości korzystania ze stref wypoczynku wpłynęło pozytywnie na tendencje zakupowe, co więcej, poprzez brak siedzisk w częściach wspólnych, klienci chętniej korzystają z licznych kawiarni oraz strefy restauracyjnej.

Ważnym wyznacznikiem jest pozytywne nastawienie konsumentów oraz chęć powrotu do normalności. Pomimo obaw o przewagę sprzedaży internetowej nad formą stacjonarną, po otwarciu centrów handlowych, klienci wybierają zdecydowanie tradycyjne zakupy. Wizyta w galerii handlowej stała się już formą spędzania wolnego czasu i na dobre zagościła w naszym codziennym życiu. Znaczna część odwiedzających szuka jednakże produktów w niższych, okazyjnych cenach. Wygrywają zdecydowanie marki, które taką ofertę dla swoich klientów przygotowali i przedłużają ją na okres letni.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Najnowsze informacje

Scroll to Top