Rusza 9. lokal MAX Premium Burgers w Polsce

Zgodnie z zapowiedziami Jerzego Jakubiaka, Country Managera MAX Poland, szwedzka sieć burgerowni otwiera w Polsce kolejne lokale. 17 czerwca w Tychach ruszy dziewiąty lokal sieci w Polsce i drugi na Śląsku.

– W najbliższych tygodniach otwieramy dwa nowe obiekty typu Drive Thru – w Tychach i w Nowych Babicach pod Warszawą. Nasza sieć będzie wówczas liczyła 10 lokali. Bieżąca sytuacja nie zmieniła kwestii zasadniczej – wciąż planujemy dalszy rozwój. Zachowujemy jednak daleko idącą powściągliwość w deklarowaniu, kiedy i gdzie powstaną nowe restauracje – mówił w niedawnym wywiadzie udzielonym redakcji Retailnet.pl Jerzey Jakubiak.

Drive Thru w Tychach

Tyski MAX to restauracja numer 9. Mieści się przy ul. Fabrycznej 3b, tuż przy DK1 w kierunku Bielska. Lokal ma powierzchnię 480 mkw. i jest wyposażony w linię Drive Thru, zatem goście zmotoryzowani będą mogli dokonać zakupu bezpośrednio z samochodu. Przygotowano dla nich również parking z 47 miejscami. Wystrój wnętrza ma stonowany skandynawski charakter. Kolorystycznie dominują szarości oraz naturalne drewno. Na sali jadalnej jest 100 miejsc siedzących. Duży ogródek oferuje dodatkowe 115 miejsc. Goście mogą składać zamówienie u kasjera lub skorzystać z jednej z 5 kas samoobsługowych. W lokalu dostępna jest darmowa sieć wifi.

MAX Premium Burgers

W Polsce pierwszą restauracją Max Premium Burgers otwarto w 2017 roku we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Lokal mieścił się na parterze, tuż przy wejściu głównym do galerii, a jego powierzchnia wynosi 370 mkw. Aktualnie sieć składa się z ośmiu restauracji m.in. w Poznaniu, Gdańsku, Świętochłowicach. MAX Premium Burgers to restauracje o powierzchni od 300 do 700 mkw., otwierane w obiektach handlowych oraz przy ulicach jako wolnostojące lokale typu drive-thru.

Na początku 2020 roku sieć Max Premium Burgers powiększyła się o dwie restauracje w Warszawie, które są zlokalizowane w centrach handlowych: Złote Tarasy i Westfield Arkadia.

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w badaniach konsumenckich i wybierany jako „najlepszy burger w Szwecji”. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5,5 tys. pracowników w 150 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.