Rossmann dodaje nowe funkcje do swojej aplikacji mobilnej

Lista+ to nowa opcja w aplikacji mobilnej sieci drogerii Rossmann. Lista+ klient ma pełnić rolę niezawodnego asystent podczas zakupów, który o wszystkim pamięta, gwarantuje rabaty i podpowiada, w której części sklepu znaleźć wybrane produkty.

Przedstawiciele sieci Rossmann będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2020.

Dzięki nowej opcji ponad 7 milionów klubowiczów już w domu zaplanuje swoją listę zakupową. Jednak najpierw nowi użytkownicy muszą pobrać najnowszą wersję apki, a dotychczasowi – zaktualizować ją na swoim telefonie.

Jak działa Lista+?

Przy każdym produkcie znajduje się charakterystyczny plusik. Wybierając go, użytkownik dodaje wskazany produkt do swojej listy. Później należy przejść do opcji Lista+ i wybrać „Sprawdzam rabat”. W ten sposób zatwierdza się wykaz wybranych produktów i można skorzystać ze spersonalizowanych rabatów.

Każdy klient otrzymuje indywidualny rabat za zaplanowanie zakupów. To nagroda za wcześniejsze przygotowanie się do odwiedzin w Rossmannie. To jednak nie wszystko. Klient dysponuje jeszcze pulą rabatów 2+2 gratis (na różne kategorie), a także dodatkowymi promocjami za uczestnictwo w Rossnę! i Liście+. Sam wybiera artykuły do swojego zestawu z produktów objętych rabatem. Na wykorzystanie ma 14 dni od momentu aktywacji 2+2 gratis.

Po zaakceptowaniu swojej listy, na ekranie telefonu rozpoczyna się odliczanie – 15 minut. Po tym czasie klientowi zostaje wyliczony rabat. Wtedy może pójść do drogerii (którą wcześniej wskazał w aplikacji), żeby kupić wybrane produkty.

– Teraz zakupy będą jeszcze prostsze. Przygotowaliśmy bowiem nową zakładkę „Jestem w drogerii”. Wyświetla się w niej informacja, gdzie można znaleźć produkty dodane wcześniej do Listy+. Co ważne, informacja ta odwzorowuje układ wskazanego wcześniej sklepu. Nie trzeba szukać wybranych artykułów. Ich lista układa się wg rozmieszczenia półek i są na niej podane: nr regału, nr półki i nr pozycji – informują przedstawiciele sieci Rossmann.

Dodatkowe opcje aplikacji Rossmann

• Wybierając ikonkę mikrofonu (w pasku dolnego menu) można wypowiedzieć na głos nazwę produktu, a zostanie on dodany do Listy+;
• Ikonka „Skanuj” uruchamia w aplikacji skaner. Po zeskanowaniu kodu kreskowego (EAN) dowolnego produktu (np. kremu czy pasty do zębów, które mamy w domu), zobaczymy ten produkt w aplikacji – po wybraniu plusika zostanie on automatycznie dodany do Listy+.
• Opcja „Może i Tobie się przydadzą?” – podpowie, jakie jeszcze produkty klient może dodać do swojej Listy+. Są to artykuły, po które sięgali inni użytkownicy, kupując wybrany produkt;
• W karcie „Sprawdź czy Ci się nie kończy” prezentowane są produkty, które niebawem klient powinien dokupić. W ten sposób aplikacja przypomina, że warto dorzucić je do swojej Listy+ i nabyć przy kolejnej wizycie w sklepie.

Rossmann działa na polskim rynku od 1993 roku (akcjonariuszami są: Rossmann GmbH i A.S. Watson Group).

Aktualnie Rossmann to ponad 1,4 tys. sklepów oraz trzy magazyny: w Łodzi, Grudziądzu i Pyskowicach. Spółka stworzyła prawie 18,7 tys. miejsc pracy w całym kraju. W ubiegłym roku obroty sieci w Polsce wyniosły 10,4 mld zł. Rossmann otwiera nowe punkty o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 700 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.