Ingka Centres chwali się coraz lepszymi wskaźnikami odwiedzalności

W pierwszym tygodniu czerwca średni wskaźnik odwiedzin w galeriach Ingka Centres wyniósł 83 proc. i utrzymał się na tym samym poziomie w kolejnym tygodniu miesiąca. To bardzo dobry prognostyk – informuje Ingka Centres

Po ponownym otwarciu centrów handlowych Ingka Centres na początku maja w galeriach pojawiają się liczni odwiedzający.

Według danych rynkowych coraz lepsze wskaźniki odwiedzalności można zaobserwować zarówno w mniejszych i średnich centrach handlowych, jak i tych dużych, do których należą obiekty Ingka Centres. W pierwszym tygodniu czerwca w galeriach zarządzanych przez Ingka Centres odnotowano odwiedzalność na poziomie 83 proc. względem tego samego okresu w roku poprzednim, a w kolejnym tygodniu, 8-14 czerwca, wskaźnik utrzymał się na niezmienionym poziomie. Z badań prowadzonych przez Ingka Centres wynika również coraz większe wypłaszczenie odwiedzalności, czyli zmniejszająca się różnica w poziomie odwiedzin klientów galerii między tygodniem a weekendem. Powodów takiego stanu rzeczy Ingka Centres upatruje w działaniach zwiększających bezpieczeństwo klientów i partnerów.

Dagmara Pozowska, Deputy Operations Manager, Ingka Centres
Dagmara Pozowska, Deputy Operations Manager, Ingka Centres

– Po okresie dłuższej przerwy wszyscy chcą odżyć na nowo, wzmacniając przy okazji poczucie wzajemnej jedności, a doskonale przygotowane pod względem bezpieczeństwa galerie Ingka Centres przyczyniają się do wzrostu zaufania. Zawsze kierowaliśmy się dbałością o wspólnotę, zapewniając jej wszędzie tam gdzie to możliwe wsparcie, dlatego klienci i partnerzy nam ufają – mówi Dagmara Pozowska, Deputy Operations Manager, Ingka Centres.

– Chcemy, aby nasze obiekty były dla lokalnych społeczności przyjacielem i dobrym sąsiadem. Miejscami, w których ludzie będą chcieli przebywać, ponieważ zależy nam na ich bezpieczeństwie, zdrowiu i dobrym samopoczuciu. Jesteśmy ostrożnymi optymistami, którzy pomagają innym odzyskać utraconą wcześniej swobodę, dlatego wierzymy, że wzrostowy trend zostanie utrzymany – dodaje Dagmara Pozowska.

Zespoły Ingka Centres z pełnym zaangażowaniem pracują nad tym, aby ponownie otwarte miejsca spotkań były możliwie najbardziej bezpieczne dla pracowników, klientów i partnerów. Wszystkie z nich działają w nowym trybie, który w Ingka Centres nazywany jest: „Niezwykle otwarci”. Widać przy tym bardzo pozytywny trend, szczególnie w przypadku obiektów zintegrowanych ze sklepem IKEA. W obiektach Ingka Centres otwartych jest już 96 proc. sklepów, które mogą prowadzić działalność.

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments) i od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres współpracuje z 1600 markami, obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy na 15 światowych rynkach, które rocznie odwiedza 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach, a głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA. Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi, które powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, wnosząc pierwiastek emocjonalny dodający wartości i budujący relacje między ludźmi.

W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie. Jest również właścicielem obiektu w Poznaniu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.