Blue City odmraża strefę rozrywki

Sala zabaw dla dzieci Inca Play, klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPfactor i inne miejsca rekreacji ponownie zostały otwarte w Blue City. Po blisko trzymiesięcznej przerwie w piątek 3 lipca, działalność wznowi kino Helios.

Blue City to centrum  handlowe, które oferuje takie atrakcje rozrywkowe, jak największy klub fitness FIT/One, jedyny w Polsce park rozrywki TEPfactor, kino Helios, edukacyjną salę zabaw Inca Play, gdzie rodzice mogą się bawić razem ze swoimi dziećmi, Time Machine Mini Golf (pełnowymiarowy indoor golf w technologii Blacklight 3D) oraz Team Exit Pokoje Zagadek. Po okresie zamrożenia wreszcie można odwiedzać te lokale.

Zasady bezpieczeństwa w Blue City

We wszystkich miejscach rozrywki oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa takich jak mierzenie temperatury, dezynfekcja rąk, noszenie rękawiczek ochronnych oraz maseczki, wprowadzono również inne elementy ostrożności. Na przykład w sali zabaw Inca Play zrezygnowano z baseniku z kulkami oraz trudnych do dezynfekcji zabawek, miękkich klocków i pianek. Na terenie sali znajduje się specjalny, łatwy do dezynfekcji system podłogowy. Obowiązuje zakaz wnoszenia wózków, własnych zabawek, napojów i pożywienia.

W klubie fitness FIT/One wyznaczono strefy bezpieczeństwa pomiędzy ćwiczącymi,  a wszystkie urządzenia treningowe i szafki są dezynfekowane po każdym z trenujących.  W TEPfactor dezynfekowane są elementy gry, a  Team Exit Pokoje Zagadek przeprowadza dezynfekcję pokoi i szafek dla klientów. Również Helios przygotował kino zgodnie  z wszelkimi wymogami odnośnie higieny i bezpieczeństwa ogłoszonymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego.

Jest jak przed pandemią

W Blue City działają wszystkie sklepy sieciowe, w tym obecny w niewielu centrach TK Maxx oraz wyróżniające to centrum na rynku: supermarket Eurospar, oraz nowatorski koncept sklepu IKEA.

– Cieszymy się, że nasze centrum wraca do życia i zaczyna pracować pełną parą. Działamy już jak przed pandemią. Otwarte są miejsca rozrywki, kawiarnie i  sklepy. Czynne są salony fryzjerskie, kosmetyczne, poczta, Punkt Obsługi Pasażerów WTP i inne usługi. Wrócił Jarmark Produktów Regionalnych. Odwiedzalność naszego centrum stale rośnie i porównując rok do roku, wynosi obecnie ponad 70 proc. Będziemy się starali przyciągać klientów różnymi metodami, planujemy np. szereg eventów, ale o bardziej kameralnym niż masowym charakterze. Liczymy, że ruch systematycznie będzie się poprawiać, a w okresie jesiennym wróci do względnej normy – podsumowuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Blue City to centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.