Coraz więcej klientów wraca do Centrum Łopuszańska 22

Po blisko dwóch miesiącach od „odmrożenia” do galerii wróciło już blisko 80 proc. klientów. Systematyczny wzrost liczby odwiedzających dobrze rokuje na kolejne miesiące.

– Dużą rolę w powrocie do poprzedniego poziomu footfall’u mają nasi najemcy, którzy zmobilizowali się i byli gotowi na otwarcie 4 maja. 99% najemców otworzyło swoje punkty już pierwszego dnia – mówi Rafał Sujkowski, Dyrektor ds. komercjalizacji w Centrum Łopuszańska 22.

– Po zniesieniu ograniczeń, dołożyliśmy wszelkich starań, aby zakupy były komfortowe dla naszych Klientów. Obie strony szybko oswoiły się z nową normalnością zakupową. Na chwilę obecną konsumenci wiedzą, że odwiedzając galerię zastaną w niej kompletną ofertę, taką samą jak przed lockdownem – dodaje Rafał Sujkowski.

Kolejne marki w Centrum Łopuszańska 22

Centrum Łopuszańska 22 realizuje obraną strategię rozwoju. I tak w ostatnich dniach do strefy gastronomicznej dołączyła największa w Polsce sieć juice barów Fresh na Zdrowie, która serwuje soki i koktajle na bazie świeżo wyciskanych owoców i warzyw. W nowej dogodniejszej dla klientów lokalizacji znajdziemy również kantor wymiany walut.

Duża zmiana zaszła również w salonie sukien Forever. Nowy, zmodernizowany salon zyskał nową lokalizację i dwukrotnie większą powierzchnię. Obecnie zajmuje 119 m2.

W miejscu uprzednio zajmowanego lokalu trwają prace aranżacyjne. Już niebawem pojawi się nowy najemca bardzo wyczekiwany przez konsumentów.

120 sklepów i 1,3  tys. miejsc parkingowych

Centrum Łopuszańska 22 położone jest między warszawską dzielnicą biznesową a lotniskiem przy ulicy Łopuszańskiej 22. Powierzchnia najmu Centrum Łopuszańska 22 obejmuje 20 tys. mkw. Klienci mają do dyspozycji 1300 bezpłatnych miejsc parkingowych. W centrum znajduje się 120 sklepów. Między innymi: Biedronka, Media Expert, Sinsay, Rossmann, Kik, Pepco, Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq Grycan, Obag, Femestage Eva Minge, Ziaja, Henri Lloyd, Tiffi, Maxi Zoo, Kebab King.

W centrum na powierzchni aż 5 tys. mkw, znajduje się strefa rozrywkowa AIRO z nowoczesnym parkiem trampolin Airo Active Park i kosmiczną salą zabaw dla dzieci Airo Space Kids.

Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.