Nowe debiuty w Galerii Młociny

Galeria Młociny powiększa grono najemców. Pierwszy w Polsce salon Modivo oraz sklep eObuwie otworzą swoje drzwi 30 czerwca.

Do grona najemców bielańskiego centrum handlowego już we wtorek 30 czerwca dołączą dwie rodzime marki – eObuwie, a także Modivo, które otworzy tu swój pierwszy i jedyny salon w Polsce.

Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren,  Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara. Salon Modivo będzie najnowocześniejszym sklepem odzieżowym w Polsce.

eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma  zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.

Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.

Ponad 200 sklepów w Galerii Młociny

Galeria Młociny ma 225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej.

Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe dla północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.