Kwitnie współpraca między siecią Kaufland a firmą DHL

Możliwość skorzystania z usług kurierskich przy okazji zakupów zyskuje na popularności. W marketach Kaufland obsłużono już ponad 50 tys. przesyłek DHL Parcel. Z usługi uruchomionej przez sieć wspólnie z Pointpack.pl można skorzystać w 133 sklepach Kaufland.

Kaufland wprowadził usługę nadawania i odbierania przesyłek DHL Parcel w kwietniu 2019 roku. Początkowo mogli z niej korzystać klienci sieci w 30 lokalizacjach – dziś jest dostępna w 133 sklepach Kaufland w całej Polsce. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w punktach informacyjnych w godzinach pracy marketów, np. przy okazji codziennych zakupów. Od chwili uruchomienia usługi aż do połowy czerwca 2020 r. skorzystano z niej  ponad 50 tysięcy razy.

– Z myślą o potrzebach naszych klientów dbamy o to, aby w sklepach Kaufland znaleźli wszystko, czego potrzebują, pod jednym dachem. Przykładem tego jest usługa nadawania i odbierania przesyłek kurierskich, z której można skorzystać przy okazji zakupów w markecie. Klienci cenią to rozwiązanie, ponieważ zapewnia im wygodę i oszczędność czasu, a jego rosnąca popularność to najlepszy dowód na to, jak ważne znaczenie ma multifunkcjonalność obiektów handlowych   – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Współpraca z korzyścią dla klientów

Za wdrożenie rozwiązania na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Z kolei za realizację samej usługi – firma DHL, będąca światowym liderem w branży logistyki, obecna w ponad 220 krajach świata. Według danych w sklepach Kaufland obsługiwanych jest nawet 1600 przesyłek tygodniowo.

– Możliwość nadawania i odbierania przesyłek w placówkach handlowych to rozwiązanie, które doskonale odpowiada na potrzeby konsumentów. Jednym z najważniejszych dla nich kryteriów wyboru opcji doręczenia przesyłki jest wygoda odbioru. Stąd spektakularny rozwój obsługi klientów w tak zwanych punktach partnerskich. Trend związany z odbiorami w punktach staje się coraz bardziej znaczący i jest widoczny szczególnie wśród osób pracujących, mobilnych,  którzy wyjątkowo cenią sobie efektywne wykorzystywanie czasu i możliwość połączenia wielu codziennych spraw. Przykładem mogą być zakupy i wygodny odbiór przesyłki. W przypadku sieci Kaufland dużym plusem jest bliskość od miejsca zamieszkania, dogodne godziny odbioru paczki i długi czas przewidziany na jej odbiór – przesyłka czeka na odbiorcę w placówce aż 7 dni – wyjaśnia Magdalena Bugajło, dyrektor ds. Komunikacji i PR w DHL Parcel.

Zapewnienie klientom kompleksowej oferty usług przyświeca strategii realizowanej przez sieć Kaufland. Osoby odwiedzające markety mogą skorzystać nie tylko z usług kurierskich, ale także zlokalizowanych przy wybranych obiektach paczkomatów, stacji paliw czy stacji ładowania samochodów elektrycznych. Ponadto na terenie sklepów sieci znajdują się np. apteki czy punkty gastronomiczne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.