PARTNERZY PORTALU

Nowe marki dołączają do Galerii Kazimierz

15 lipca do grona najemców centrum handlowego dołączyła perfumeria sieci Douglas. Z kolei w maju Galeria powitała markę Change Lingerie. Ponadto do kulinarnego portfolio obiektu dołączył nowy koncept Laba Bistro oraz juice bar Frankie’s.

Za zarządzanie galerią odpowiedzialna jest firma CBRE, wystawca SCF 2020 CEE.

W połowie lipca w Galerii Kazimierz poszerzyła się oferta branży beauty. W lokalu na poziomie 0 o powierzchni 230 mkw. rozpoczęła działalność perfumeria popularnej sieci Douglas. Firma od lat plasuje się wśród liderów swojej kategorii. Klienci w perfumerii znajdą wszystko, czego potrzeba, aby czuć się i wyglądać wyjątkowo. Od zapachów najbardziej znanych na świecie marek, przez szeroki wybór produktów do makijażu, aż po sprawdzone produkty pielęgnacyjne najlepszych producentów. Nowy sklep doskonale uzupełni szerokie portfolio najemców kosmetycznych w Galerii, które obecnie tworzą: Sephora, Super-Pharm, Natura, Kontigo, Organique, Yves Rocher, Inglot oraz Way to Beauty.

W maju do grona najemców krakowskiego centrum handlowego dołączył salon skandynawskiej marki Change Lingerie. Szczególnym atutem brandu jest szeroka paleta wysokiej jakości damskiej bielizny dostępnej nawet w nietypowych rozmiarach. Salon zapewnia bezpłatne doradztwo w zakresie brafittingu umożliwiające perfekcyjne dopasowanie produktów. Bielizna Change Lingerie jest niezwykle różnorodna, urzeka kolorami, dopracowanymi detalami oraz subtelnymi koronkami. Sklep brandu zlokalizowany jest na poziomie 0 w sąsiedztwie salonów Weekday oraz Reserved i zajmuje powierzchnię 80 mkw.

W ostatnich tygodniach powiększyła się także liczba punków gastronomicznych. W Galerii Kazimierz swój lokal otworzył zupełnie nowy na rynku koncept Laba Bistro specjalizujący się w daniach kuchni europejskiej. Jest to miejsce stworzone dla wszystkich, którzy pragną spróbować smacznych potraw, smakować win z różnych zakątków świata, czeskiego piwa, ale jednocześnie szukają sympatycznej atmosfery. Pełną swobodę zapewnia klientom przestronny ogródek oraz dwie pergole, w otoczeniu których goście mogą skosztować pysznych panini, sałatek i deserów.

Z kolei Frankie’s to koncept, który skupia się przede wszystkim na zdrowym stylu życia. Specjalnością marki są głównie soki oraz koktajle owocowe. W menu Frankie’s można znaleźć ich około 25 rodzajów. Poza tradycyjnymi świeżo blendowanymi sokami owocowymi, punkt oferuje koktajle z super foods czy koktajle proteinowe. Dużą popularnością wśród klientów cieszą się także sałatki, wrapy oraz kanapki podawane na ciepło.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Najnowsze informacje

Scroll to Top

Informacje

Projekty

Najemcy

Firmy

Informacje

Projekty

Typ obiektu

Liczba miejsc parkingowych

Liczba lokali

Status Inwestycji

Powierzchnia GLA w m2

Województwo

Najemcy

Typ sieci

Liczba wszystkich sklepów

Firmy

Typ firmy