Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Marka Puma otworzyła pop-up’y w centrach Designer Outlet

Marka Puma otworzyła dwa salony w formacie pop-up w Designer Outlet Warszawa oraz Designer Outlet Sosnowiec. To tymczasowe sklepy z ofertą, gdzie produkty są przecenione nawet do – 80 proc. Taki format to, jak informują przedstawiciele outletów, coraz chętniej wykorzystywany model sprzedaży, który przyciąga klientów.

ROS Retail Outlet Shopping – zarządca obiektów – jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2020.

Puma Last Pieces to dodatkowe salony, które powstały obok stałych sklepów marki od dawna funkcjonujących w każdym z centrów Designer Outlet. Klienci znajdą w nich unikalne okazje cenowe, które przygotowane zostały tylko na określony czas gdyż sklepy Last Pieces mają format tymczasowy.

Puma pop-up

Sklepy tymczasowe to cały czas nowość, z której chętnie korzystają zarówno marki mass marketowe jak i luksusowe. Decydują się na pop-up store, ponieważ jest to forma sprzedaży, którą doceniają klienci. Świadomość czasowej ekskluzywności, kiedy oferta jest dostępna w określonym terminie, a potem znika, daje odczucie, że nie wszyscy mają do niej dostęp. Automatycznie staje się zatem pożądana – informują przedstawiciele outletów Designer.

Puma to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych producentów odzieży sportowej i athleisure. Puma jest jednym z najczęściej wybieranych brandów typu komfort.

O Designer Outlet

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje okazję do nabycia produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.