Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Jest ostateczna data otwarcia 1. sklepu Primark w Polsce

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny w czwartek 20 sierpnia o godz. 10.00.

Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu.

Nowy koncept salonów

Projekt oraz układ salonu powstały w oparciu o najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W sklepie dla klientów przygotowano 30 kas oraz m.in. dostęp do bezpłatnego Wi-Fi, co zapewnia przyjemne i wygodne zakupy. 

– Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu “niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.

– Galeria Młociny może pochwalić się spektakularną listą najemców, co sprawia, że jej oferta zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku. Dzięki temu, Galeria Młociny stała się wyjątkową destynacją zakupową na mapie Warszawy i obowiązkową lokalizacją dla wiodących marek. Bardzo cieszymy się, że możemy powitać jedną z nich – Primark, długo oczekiwany debiut w naszym centrum handlowym – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w firmie EPP, która jest współwłaścicielem Galerii Młociny.

Międzynarodowa sieć sprzedaży Primark

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4 500 miejsc pracy i otrzymując ponad 42 000 podań o zatrudnienie w tych sklepach.

Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzi dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a produkty sprzedaje tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiada zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw.