Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Karol Kożusznik, Szkla.com: na SCF poszukamy nowych lokalizacji

Grupa Szkla.com S.A. pojawi się na najbliższych targach SCF. Uważamy, że po okresie lock down’u konieczne są spotkania z naszymi partnerami biznesowymi, z którymi doszliśmy do porozumień – mówi Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju sieci Soczewkomatów i salonów Kodano Optyk. 

– W trakcie SCF będziemy poszukiwać także nowych lokalizacji dla salonów optycznych Kodano Optyk oraz dla Soczewkomatów – naszego „wynalazku”, który był ratunkiem dla wielu klientów w okresie zamknięcia tradycyjnego handlu. To kanał sprzedaży, który spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa zakupów stacjonarnych w czasach panującej pandemii. Dla osób noszących soczewki asset ten jest tak samo niezbędny jak maseczkomaty i punkty dezynfekcji rąk – wyjaśnia Karol Kożusznik.

Omnichannelowy ekosystem Grupy Szkla.com

Liczba Soczewkomatów wynosi obecnie 71 i ciągle rośnie. Wraz z siecią tradycyjnych salonów optycznych Kodano tworzą one swoisty omnichannelowy ekosystem. 

– W przeciwieństwie do naszych konkurentów nie musimy tworzyć strategii omnichannel – posiadamy już unikalny, w pełni funkcjonujący ekosystem składający się z największego w Polsce sklepu z soczewkami kontaktowymi., sieci 71 Soczewkomatów i niemal 20 salonów optycznych. W ten sposób docieramy do różnych grup klientów, z różnymi potrzebami zakupowymi. Dajemy różne doświadczenia zakupowe w pełni zaspokajając potrzeby tych, którzy chcą dokonywać zakupów soczewek kontaktowych i okularów korekcyjnych różnymi kanałami. Nie muszę dodawać, że w ten sposób stajemy się również cennym źródłem nowych klientów dla centrów handlowych, w których ulokowane są nasze salony Kodano Optyk – dodaje Karol Kożusznik.