Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Piotr Antonowicz, Świat GSM: na SCF wzmacniamy i rozwijamy relacje z partnerami biznesowymi

Głównym celem uczestnictwa w targach SCF jest wzmacnianie i rozwijanie wieloletnich relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Okres lockdownu był dla naszych wspólnych relacji czasem próby. Z naszej strony pokazaliśmy, że jesteśmy w stanie jako pierwsi wyciągnąć rękę i iść na ustępstwa. W większości przypadków ponosząc ich koszty. Najtrudniejszy okres jest już jednak za nami – mówi Piotr Antonowicz, Project Manager w sieci Świat GSM. 

– Chcemy iść do przodu i nawiązywać również nowe kontakty. Wzmacniać poczucie, że jako najemca możemy sporo zaoferować ze swojej strony.  Dlatego czas SCF jest dla nas okresem intensywnej pracy, a po pracy, już mniej oficjalnie, to także miłe chwile spędzone w gronie naszych partnerów – dodaje Piotr Antonowicz. 

Inwestycje w rozwój firmy i sieci sprzedaży

Jak dodaje Piotr Antonowicz, sieć Świat GSM w trudnym okresie lockdownu podjęła kilka działań w strukturach wewnętrznych zmierzających do poprawy bieżącej działalności. 

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– Zainwestowaliśmy w system zarządzania magazynem, co od następnego roku pozwoli na podjęcie kolejnych etapów działań, które wesprą rozwój sieci. Kapitał ludzki jest w naszym przypadku najistotniejszy, także w tym obszarze chcemy inwestować, podnosząc kompetencje naszych sprzedawców – wyjaśnia Piotr Antonowicz.

Aktualnie sieć liczy blisko 50 własnych punktów sprzedaży. To jednak nie koniec planów ekspansji sieci Świat GSM.

– Pomimo bardzo trudnego okresu otworzyliśmy 3 nowe punkty, a kolejnych pięć jest w przygotowaniu.  Na kolejny rok przygotowujemy również otwarcia naszych salonów. Jak na sieć opartą o struktury własne, jak i własny kapitał oceniamy te działania jako ambitne. Tak obranego kursu się staramy trzymać. W morzu dużej konkurencji chcemy się wyróżniać, stąd dokładamy starań aby nasze salony oraz stoiska handlowe wzbudzały przede wszystkim zaufanie Klientów, i były zauważone,a gdy klient to doceni, chętnie korzysta z naszej szerokiej oferty produktów i usług serwisowych. Nasze działania ekspansji dotyczą również naszej drugiej mark i- Dreammobile, która wzbogaca i uzupełnia ofertę marki głównej Świat GSM – podkreśla Piotr Antonowicz.