Galeria Andrychów: poziom komercjalizacji przekroczył 85 proc.

Komercjalizacja Galerii Andrychów – drugiego już wspólnego projektu Acteeum i Equilis – nabrała dużego tempa pomimo ostatnich utrudnień związanych z koronawirusem. Za sprawą wielu znanych marek, które potwierdziły dołączenie do projektu, andrychowski park handlowy przekroczył już 85 proc. poziomu wynajęcia. Otwarcie Galerii Andrychów zaplanowane jest na 2. połowę 2021.

Pierwsze centrum handlowe w Andrychowie, realizowane wspólnie przez Acteeum i Equilis w formule „Power Center” przekroczyło już, 85 proc.-towy poziom komercjalizacji. Zainteresowanie i zaufanie, jakim najemcy obdarzają andrychowski projekt wynika zarówno z renomy realizujących go podmiotów jak i z ogromnego potencjału lokalizacji i projektu funkcjonalnego obiektu.

– Jesteśmy szczęśliwi mogąc już teraz potwierdzić przekrojową i atrakcyjną pod każdym względem propozycję zakupowo-usługową pod dachem naszego andrychowskiego projektu. Wierzymy, że pieczołowicie skonstruowana oferta spod znaku Galerii Andrychów na trwale rozpromieni krajobraz miasta i regionu, oraz sprawi że jego mieszkańcy będą jeszcze częściej uśmiechać się, spędzając w Galerii przyjemne i satysfakcjonujące chwile – mówi Monika Woźniak-Zawioła, Head of Retail Equilis.

Długa lista najemców Galerii Andrychów

Galeria Andrychów to nowy park handlowy o regionalnym zasięgu, o powierzchni 24 tys. mkw. Andrychowski obiekt zaoferuje klientom ok. 38 sklepów różnorodnych marek, supermarket spożywczy Lidl, duży market budowlany Leroy Merlin oraz 650 miejsc parkingowych a także zapewni płynne skomunikowanie z miastem i regionem. W ramach Centrum powstanie również obiekt gastronomiczny typu „drive-thru” oraz stacja benzynowa. Wyjątkowy potencjał andrychowskiego retail parku wynika także z jego lokalizacji, na jedynej w mieście i regionie tej wielkości działce z przeznaczeniem na wielkopowierzchniowe obiekty handlowe.

– Już na prawie rok przed otwarciem Galerii Andrychów możemy mówić o wielkim sukcesie komercjalizacji, której stopień przekroczył na dzień dzisiejszy 85 proc. Aktualnie finalizujemy umowy na ostatnie dostępne w obiekcie powierzchnie – mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.

– W ofercie handlowej Galerii Andrychów znajdą się różnorodne marki modowe, wyposażenia wnętrz, sportowe, elektroniki użytkowej, mediów i drogeryjne. Będzie tam także dostępna zróżnicowana oferta gastronomiczna, rozrywkowa i usługowa zapewniając kompleksowe wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Wśród najemców andrychowskiego parku handlowego znajdą się między innymi: Lidl, Leroy Merlin, Sinsay, House, Cropp, Rossmann, Martes Sport, Pepco, KiK, Jysk, Media Expert, Orange, Dealz i inni – dodaje Tomasz Jopkiewicz.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

park handlowy
24 000 m2
Galeria Andrychów planowana jest w formule tzw. power center. Potencjał andrychowskiego retail parku wynika także z jego lokalizacji, na jedynej…
Baza danych

Firmy

Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce. Działalność firmy obejmuje przeprowadzania całego…
Baza danych
Scroll to Top