PARTNERZY PORTALU

Napollo: mamy szansę stać się nowym liderem ekspansji i rozbudowy portfela parków handlowych w Polsce

Zbudowanie ogólnopolskiej sieci N-Parków i potrojenie powierzchni GLA to inwestycyjny cel polskiej firmy Napollo na najbliższe lata. W portfelu firmy, obok parków handlowych typu convenience do 5 tys. mkw., pojawiają się także większe obiekty handlowe o powierzchni 10-15 tys. mkw GLA.

Jak podkreśla zarząd firmy, wcześniej zapowiadane plany inwestycyjne Napollo wsparte przez zmiany w strukturach firmy oraz pozyskanych doświadczonych menadżerów z rynku nieruchomości, pozwoliły na składanie najemcom konkretnych i bardzo atrakcyjnych propozycji lokalizacyjnych w czasie targów SFC 2020, które odbyły się we wrześniu w Warszawie.

– Lata 2021/22 na trwale zapiszą się w historii Napollo ze względu na przynajmniej 8 jednocześnie wprowadzanych na rynek projektów. Wystarczy wspomnieć, że już w ciągu kilku najbliższych miesięcy Napollo uruchomi budowy trzech N-Parków: w Gorzowie Wielkopolskim przy ulicy Pomorskiej, we Wrocławiu przy ulicy Karwińskiej oraz w Łanach, lokalizacji na granicy Wrocławia. Otwarcie tych obiektów o łącznej powierzchni ponad 20 tys. mkw. GLA powinno nastąpić w 4 Q 2021. N-Parki charakteryzują się zawsze doskonałym położeniem, często wyróżniającą się architekturą i takie będą także kolejne obiekty. Zainteresowanie najemców i uznanie przez klientów N-Parków jako popularne i lubiane miejsca ich podstawowych zakupów otworzyły dla tego warszawskiego dewelopera możliwości finansowania kolejnych inwestycji – informuje zarząd Napollo.

N-Park Gorzów to projekt dwuetapowy w lokalizacji przy niedawno zmodernizowanej linii tramwajowej. Docelowa powierzchnia to 10 tys. mkw. GLA , a tylko I etap z uzyskanym już pozwoleniem na budowę przewiduje powierzchnię 6 tys. mkw. GLA. Składać się będzie z trzech budynków, w których zaplanowanych jest łącznie ok. 13 lokali handlowych. Do grona najemców obok Biedronki, Rossmanna i Pepco dołączają właśnie sklepy odzieżowe, sportowy, obuwniczy oraz elektro market. Dodatkowymi atutami, linii tramwajowej z przystankiem tramwajowym naprzeciw N-Parku, jest łatwo dostępny parking, istniejące osiedle mieszkaniowe oraz plany wielu deweloperów na rewitalizację obszarów wokół lokalizacji N-Parku poprzez wielorodzinną zabudowę mieszkaniową. Obiekt w Gorzowie jest pierwszą inwestycją Napollo w mieście.

Inwestycje Napollo we Wrocławiu

Napollo zakupiło niedawno grunt przy ul. Karwińskiej i jest to już trzeci obiekt firmy w tym mieście. Lokalizacja położona w centralnym punkcie miedzy ulicami Krakowską i Opolską z bezpośrednim przejściem do przystanku tramwajowego oraz parkingu Park&Ride to odpowiedz inwestora na długo oczekiwaną nowoczesną i atrakcyjną ofertę handlową w tej części Wrocławia. Powierzchnia 5 tys. mkw GLA wraz z wygodnym parkingiem i łatwymi wjazdami i wyjazdami zapewni szybkie i nie stresowe zakupy w supermarkecie Aldi oraz znanych na rynku sklepach drogeryjnych, tekstylnych czy oferujących elektronikę użytkową. Zintegrowane usługi z zakresu health & beauty ulokowane na I piętrze i dostępem do parkingu uzupełnią ofertę handlową N-Parku.

To nie jedyny projekty Napollo realizowany w jednym czasie we Wrocławiu. Projekt Wrocław „Łany” to obiekt o powierzchni 5 tys. mkw GLA i jest zlokalizowany przy rondzie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Projektowany N-Park ma zaspokoić oczekiwania gwałtownie rosnącej ilości mieszkańców gminy Czernica oraz sąsiadujących wielkich wrocławskich osiedli. N-Park Wrocław „Łany” stworzony zostanie przez 10 najemców reprezentujących popularne i bardzo cenione marki wraz z restauracją drive-thru i stacją paliw. Plan rozwoju obiektu zakłada poszerzenie oferty o operatora DIY a także realizację osiedla domów jednorodzinnych, realizowanych przez siostrzaną spółkę Napollo Residential.

– Współpracujemy z operatorami około 100 brandów, wśród których dominują popularne i uznane sieci handlowe. Tworzymy lokalne centra zakupowe z cenionymi na rynku sklepami, które przyciągają klientów na szybkie i wygodne zakupy – mówi Tomasz Wysocki, dyrektor zarządzający w Napollo Asset Management. – Jesteśmy znani na rynku jako deweloper, który posługuje się rozbudowanymi metodami analitycznymi. Dzięki stałemu monitoringowi oczekiwań klientów rozumiemy ich potrzeby. Dlatego zdecydowaliśmy, że w wybranych lokalizacjach będziemy budować większe niż dotychczas N-Parki. Klienci a w ślad za nim najemcy kochają większa skalę, którą jesteśmy w stanie dostarczyć. Oczywiście troszczymy się też o nasz istniejący portfel nieruchomości i stale go udoskonalamy. Planujemy rozbudowę i modernizację prawie wszystkich obiektów – na początek powiększymy Galerię Piastova w Gnieźnie o 10 tys. mkw, a w Starej Iwicznej powiększymy nasz sztandarowy N-Park o kolejne 3 tys. Wkrótce także zaprosimy naszych klientów do zmodernizowanej galerii Renova w Warszawie i N-Parku w Poznaniu, gdzie wraz z modernizacją budowlano-techniczną wprowadzimy nowych, długo oczekiwanych przez klientów, najemców – dodaje Tomasz Wysocki.

Nowe N-Parki w Piotrkowie, Ozorkowie i Tomaszowie

Kolejne zaplanowane projekty Napollo to umocnienie rosnącej mocnej pozycji firmy na rynku parków handlowych. N-Parki w Piotrkowie Trybunalskim ( 12 tys. mkw. GLA ), Tomaszowie Mazowieckim (10 tys. mkw. GLA .) oraz w Ozorkowie w woj. Łódzkim ( 9 tys. mkw. GLA ) to kolejne przykłady właściwie dobranych lokalizacji a za ukierunkowanie ich profilu do oczekiwań klientów odpowiedzialne są menadżerki procesów komercjalizacji Daria Górniak, która przeszła do Napollo z CREAM oraz Justyna Małysko przez ostatnie lata w strukturach Colliers International. Obie panie dołączyły do pań Doroty Beltrani i Marty Zalewskiej współautorek dotychczasowego sukcesu Napollo.

– Długo pracowaliśmy nad pozyskaniem odpowiednich osób mogących samodzielnie i odpowiedzialnie zarządzać procesami komercjalizacji, zarządzania nieruchomościami oraz ekspansją – mówi T. Wysocki- W Napollo spotkało się wielu wspaniałych menadżerów z doświadczeniem zebranym w różnych firmach jak Ghelamco, EPP, ING Real Estate, ECE i innych wiodących firmach w branży nieruchomości. Nadal budujemy zespół i rozbudowujemy zapraszając doświadczonych menadżerów ekspansji do współpracy.

Jak zapowiada Tomasz Wysocki, to spójna kontynuacja regularnej i zaplanowanej na lata ekspansji N-Parków. Pracujemy nad pipelinem ponad 20 lokalizacji pod N-Parki, jesteśmy także w intensywnych negocjacjach zakupu parków handlowych zarówno z segmentu core, jak i value add.

Napollo od ponad 13 lat prowadzi działalność inwestycyjną w zakresie obiektów komercyjnych i mieszkaniowych. Zarządza pełnym procesem inwestycji oraz samodzielnie kieruje portfelem swoich realizacji. Grupa jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, a także rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Projekty

park handlowy
5 000 m2
Kolejny N-Park na Dolnym Śląsku zaplanowany jest w Łanach położonych przy granicy Wrocławia. Obok centrum projektowana jest restauracja typu drive-thru…
Baza danych

Firmy

Napollo to deweloper centrów handlowych N-Park i centrów convenience działających pod szyldem Centrum Zakupów. Napollo jest polską firmą, która prowadzi…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top