Mallson: kolejne marki wchodzą do Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka sukcesywnie kompletuje portfolio marek z zakresu wszystkich branż. W ostatnim czasie na otwarcie swoich sklepów w pierwszym centrum handlowym w Żorach zdecydowali się kolejni najemcy. Dzięki temu już niebawem mieszkańcy miasta będą mogli zrobić zakupy w salonach KS Sport, Ryłko oraz Monnari.

Za komercjalizację centrum handlowego odpowiedzialna jest firma Mallson Polska. Otwarcie planowane jest w IV kwartale 2020r.

– Główną ideą budowy Galerii Wiślanka było zapewnienie żorzanom wygodnych i kompleksowych zakupów bez konieczności podróżowania do innych, często znacznie oddalonych miejscowości w poszukiwaniu swoich ulubionych brandów. Inwestorowi obiektu od samego początku komercjalizacji udaje się skutecznie realizować ten cel. Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stanie się nie tylko miejscem gwarantującym bogatą ofertę zakupową dla całej rodziny, ale także zapewni wiele atrakcyjnych możliwości spędzania wolnego czasu, m.in. za sprawą kina Helios oraz bardzo urozmaiconej strefy gastronomicznej – mówi Marcin Markowski, Rzecznik Prasowy Galerii Wiślanka.

Taką koncepcję komercjalizacji doceniają także sami najemcy, których grono regularnie się powiększa. W ostatnim czasie do Galerii Wiślanka zdecydowały się dołączyć marki KS Sport, Monnari oraz Ryłko.

KS Sport to polska firma, działająca na rynku odzieżowo-obuwniczym od 2008 roku, której sklepy znajdują się już w ponad 60 miastach na terenie Polski. W swojej ofercie proponuje nie tylko artykuły wiodących marek sportowych tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, Asics czy New Balance, ale także ubrania oraz akcesoria w najmodniejszym obecnie stylu streetwear. Strategią firmy jest przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Salon KS Sport w Galerii Wiślanka zajmie powierzchnię blisko 144 mkw.

Umowę na otwarcie salonu o powierzchni około 255 mkw. zdecydowała się marka odzieżowa Monnari. Sklep niedostępnego do tej pory brandu w Żorach, zaoferuje klientkom kolekcje łączące ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami, a wszystko to w oparciu o modne, kobiece kroje. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Każda konstrukcja powstaje z myślą o sylwetkach polskich kobiet.

Z kolei portfolio obuwnicze centrum handlowego wzbogaci swoim asortymentem popularna marka Ryłko, której salon zajmie powierzchnię niemal 97 mkw. Sukces brandu to połączenie tradycyjnego podejścia, pasji tworzenia i nowoczesnych rozwiązań. W efekcie, mimo tak długiej obecności na rynku, oferta firmy z kolekcji na kolekcję jest coraz ciekawsza, wciąż zaskakuje, zyskując tym samym nowych klientów w każdym wieku. Oprócz stałej kolekcji marki w salonach Ryłko można znaleźć obuwie damskie z linii specjalnych – Estima, Relax, #RKO, a także obuwie męskie oraz galanterię skórzaną.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Projekty

galeria handlowa
20 000 m2
Galeria Wiślanka to pierwsza nowoczesna galeria handlowa w Żorach. Obiekt znajduje się tuż obok skrzyżowania drogi krajowej DK81 (zwanej potocznie…
Baza danych

Firmy

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top