PARTNERZY PORTALU

OTCF wchodzi w nowy segment rynku. Rusza pierwsza kawiarnia 4F

4FCAFÉ to multifunkcyjna kawiarnia stworzona w stylu popularnej marki sportowej. OTCF planuje rozwój tego konceptu za pośrednictwem franczyzy. Pierwszy lokal zostanie otwarty 8 października w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 12. 4FCAFE to nie tylko kawiarnia, ale również sklep z odzieżą marki 4F oraz punkt odbioru zamówień online.

Nowe miejsce jest realizacją idei, w której zdrowy styl życia, sport i moda grają w jednej drużynie. Jak przyznają przedstawiciele OTCF, pomysł otwarcia kawiarni powstał podczas pandemii. – Do końca roku planujemy otworzyć 5 kolejnych kawiarni pod szyldem 4FCAFÉ, w różnych obiektach komercyjnych. – mówi dla retailnet.pl Igor Klaja, współwłaściciel i prezes spółki OTCF S.A.. – W Polsce widzimy potencjał na 400-500 kawiarni – dodaje.

W 4FCAFÉ oprócz kawiarni znajduje się showroom z kolekcją odzieży 4F. Pierwszy lokal w Warszawie jest punktem własnym spółki. Kolejne mogą być rozwijane w ramach franczyzy. – Największe, flagowe kawiarnie 4F, tak jak lokal przy ul. Konstruktorskiej, będą punktami własnymi, natomiast mniejsze powstaną w formule franczyzowej – wyjaśnia prezes OTCF.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje zupełnie nową jakość zakupów. – 4FCAFÉ to nie tylko miejsce, w którym klient napije się dobrej kawy, skorzysta z oferty posiłków, czy kupi odzież, ale to także punkt odbioru zamówień zrealizowanych w naszych sklepach online – podkreśla Igor Klaja.

Wnętrze kawiarni zostało zaprojektowane w najmodniejszym stylu, który łączy industrialne elementy – takie materiały jak beton, metalowa siatka i szkło – z ciepłym w dotyku drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie, a paletę szarości uzupełniają akcenty kolorystyczne – miętowe i pomarańczowe – nowe barwy firmowe sieci 4FCAFÉ.

CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, Członek Zarządu OTCF. Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCAFÉ! To więcej niż tylko kawiarnia – mówi Ranita Sobańska, CEO 4FCAFÉ. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami.

Już w przyszłym tygodniu, na łamach portalu retailnet.pl, ukaże się wywiad z Igorem Klają, prezesem OTCF S.A., w którym przestawi plany rozwoju nowych konceptów spółki.

Spółka OTCF to polska firma, która specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour w Polsce.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Firmy

Spółka OTCF to polska firma, specjalizująca się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla konsumentów oraz dla…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top

Informacje

Projekty

Najemcy

Firmy

Informacje

Projekty

Typ obiektu

Liczba miejsc parkingowych

Liczba lokali

Status Inwestycji

Powierzchnia GLA w m2

Województwo

Najemcy

Typ sieci

Liczba wszystkich sklepów

Firmy

Typ firmy