Outlety Factory wyróżnione przez konsumentów

Outlety Factory zdobyły Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2020. To wyróżnienie przyznają uczestnicy specjalnego badania, które wyłania najlepsze marki i produkty w poszczególnych kategoriach. Factory zdecydowanie zwyciężyło w grupie centrów outlet, zdobywając 36 procent głosów.

Uczestnicy badania uzasadniali swoją decyzję, wskazując na kilka istotnych czynników, które właśnie Factory stawiają w pozycji lidera jakości. To okazyjne, niższe ceny i duży wybór produktów, duża liczba sklepów w pasażach, a także wyjątkowa atmosfera zakupów i dobór sklepów. Spośród wszystkich respondentów na Factory, jako najlepsze jakościowo centrum outlet, wskazało 36 procent głosujących. 83,3 procent respondentów uważa markę Factory za najlepszą, jest jej klientem i realnie ją poleca.

Najlepiej rozpoznawalna marka outletów

Factory okazało się być również najlepiej rozpoznawalną marką w kategorii outletów. Zdobywając 33,5 procent głosów, wyprzedza o ponad 14 punktów procentowych kolejną markę z listy. Wśród najczęstszych skojarzeń, które przywołują uczestnicy badania, są niższe ceny, ciekawe sklepy, wiele marek w jednym miejscu i doskonała atmosfera.

 – Marka Factory konsekwentnie buduje pozycję lidera rynku, od prawie 20 lat pozostając najlepiej rozpoznawalną i najczęściej odwiedzaną siecią outletów w Polsce. Połączenie bogatej oferty atrakcyjnych produktów, przyjaznych, przestronnych wnętrz oraz wysokiej, potwierdzonej w niezależnych badaniach jakości obsługi klientów, buduje wyjątkowe doświadczenia zakupowe, na które kolejny wskazali respondenci – podkreśla Wincenty Zawadzki, Brand Manager Neinver w Europie. – Wyraziste kampanie reklamowe, które tworzymy dla sieci Factory, mają wywoływać emocje, przyciągać wzrok i opowiadać o tym, kim są nasi klienci, a oni cenią sobie modę, dobre marki i gwarantowaną przez nie świetną jakość– dodaje Wincenty Zawadzki.

Factory to największa sieć outletów w kraju. Pięć centrów jest zlokalizowanych w czterech polskich miastach: Warszawie (Factory Annopol i Factory Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 mkw. powierzchni handlowej gromadzą blisko 500 salonów outletowych popularnych marek segmentu premium i mid-mass market, w stale obniżonych cenach. Centra zaopatrzone są również w pojemne parkingi i szereg funkcji dodatkowych. Ponadto, w tym roku Neinver odnowił certyfikaty BREEAM In-Use wszystkich centrów Factory i podniósł ich oceny ratingowe w zakresie zarządzania pod kątem zrównoważonego rozwoju z „Very Good”.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

outlet
19 700 m2
Factory Annopol na prawie 20 tys. mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych
Scroll to Top