W Galerii Młociny został otwarty Bazar Miejski, czyli sklep „zero waste”

W Galerii Młociny pojawiła się wyjątkowa przestrzeń dla zwolenników filozofii „zero waste”. Bazar Miejski, autorski koncept zachęcający do korzystania z dóbr w obiegu zamkniętym, otworzył na warszawskich Bielanach, w należącym do EPP i Echo Investment centrum handlowym, swoją największą lokalizację w Polsce (167 mkw.). To czwarty sklep marki, gdzie można kupić lub sprzedać używane rzeczy.

Kolejny, po Modivo czy Primarku, unikalny na polskim rynku koncept wybrał bielańskie centrum handlowe na swój debiut. Bazar Miejski otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lokalizację w centrum handlowym i czwarty, a zarazem największy w Polsce, sklep marki. W przyjaznej przestrzeni Bazaru Miejskiego osoby, które nie potrzebują dłużej danych rzeczy, mogą pozbyć się ich, jednocześnie umożliwiając ich nabycie tym, którym mogą się przydać. Na poziomie -1 warszawskiej galerii na miłośników mody czeka 195 regałów z wyjątkową kolekcją m.in. ubrań, dodatków czy butów. Wśród wyselekcjonowanych rzeczy klienci znajdą także książki, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz, które zainteresują osoby rozumiejące korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne, jakie płyną z utrzymania tych produktów we wtórnym obiegu.

Nowe trendy konsumenckie

– Galeria Młociny jest otwarta na najnowsze trendy konsumenckie i autorskie koncepty. Chcemy wciąż zaskakiwać naszych klientów nowymi propozycjami, a jednocześnie tworzyć przestrzeń zgodną z ich stylem życia. Koncept Bazaru Miejskiego oparty na idei gospodarki współdzielonej ma wielu fanów, którym bliskie są działania skupione na niemarnowaniu zasobów oraz dawaniu drugiego życia rzeczom, których nie potrzebujemy. Już w styczniu w duchu „zero waste” zorganizowaliśmy akcję charytatywną w Galerii Młociny, podczas której można było kupić ubrania i dodatki od polskich influencerów, a teraz – wraz z Bazarem Miejskim – zagości u nas idea slow fashion – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Bazar Miejski to bezpieczne środowisko zarówno dla kupujących, jak i sprzedających używane wyroby. Na osoby, które chcą sprzedać swoje rzeczy, czeka łatwy proces rejestracji na stronie www, na której należy wynająć regał. Następnie trzeba przynieść rzeczy do stacjonarnego sklepu, ustawić na przydzielonym regale i pozostawić sprzedaż w rękach pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

LET'S TALK RETAIL

Informacje partnerów portalu

Projekty

galeria handlowa
76 000 m2
Galeria Młociny to warszawskie centrum handlowe zlokalizowane w dzielnicy Bielany, w sąsiedztwie ulic: Nocznickiego i Zgrupowania AK. Inwestorami Galerii Młociny…
Baza danych

Firmy

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top