Mallson: Jysk dołącza do grona najemców Centrum Łopuszańska 22

Duńska sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz Jysk otworzy swój kolejny salon w Warszawie – w Centrum Łopuszańska 22. Sklep zajmie powierzchnię ok 1,3 tys. mkw.

To kolejna duża znana marka, która wchodzi do Centrum Łopuszańska 22. Na początku października br. otwarto tam pierwszy w Warszawie sklep marki Action. To część planu rekomercjalizacji polegająca na uzupełnieniu tenant mix również o popularne marki dyskontowe. Firma Mallson Polska pracuje nad kolejnymi zmianami i wprowadzeniem innych znanych marek do obiektu.

Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Action, Rossmann, KiK, Pepco, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Grycan, Femestage Eva Minge, Ziaja, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1.300 wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw, znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin. Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments.

Mallson komercjalizuje i rekomercjalizuje ponad 60 obiektów handlowych

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Najemcy

wyposażenie wnętrz
Lokalizacji: 242
JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Sieć założył Lars Larsen, który w…
Baza danych

Firmy

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top