PARTNERZY PORTALU

Marketing centrum handlowego w dobie pandemii. Co zamiast eventów?

Środek epidemii to nie czas na organizację eventów przyciągających tłumy. Komunikacja w branży centrów handlowych, jak podkreślają eksperci rynku, wciąż musi być ostrożna, działania przemyślane i odporne na kryzys. Pomysł na marketing mają galerie Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, Karolinka w Opolu czy Forum Gdańsk

Galerie handlowe podjęły współpracę z Fundacją Zaczytani.org i sprawnie połaczyły marketing centrum handlowego z CSR. Fundacja Zaczytani.org zajmuje się promocją zaangażowanego czytelnictwa, edukacją społeczną i zwiększaniem dostępu do literatury. Fundacja przygotowała w wybranych centrach handlowych projekt Zaczytanych Ławek. To zbiór artystycznych mebli w kształcie otwartych książek. Są to meble zdecydowanie nietypowe, lecz w pełni funkcjonalne – na każdej Zaczytanej Ławce można usiąść i odpocząć lub… poczytać.

– Głównym celem ekspozycji Zaczytanych Ławek jest promocja czytelnictwa i komunikacja działań wspierających czytelnictwo prowadzonych przez danego partnera naszej fundacji. W ten sposób przypominamy odwiedzającym o mocy działań prospołecznych. Zaczytane Ławki są namacalnym symbolem zaangażowania partnera na rzecz lokalnej społeczności – mówi Michał Stępień, CMO Fundacji Zaczytani.org.

Nowe formy marketingu w centrum handlowym

Zaczytane Ławki łączą czytelnictwo ze sztuką. Każdy eksponat to zupełnie inny projekt będący artystycznym wyrazem danego twórcy. Poprzez metaforę zachęcają one do refleksji lub rozbawiają. Są wśród nich bajkowe ławki stworzone z myślą o dzieciach, a także takie z głębszym przesłaniem dla dorosłych. Przy każdej z nich znajduje się kod QR, który umożliwia pobranie bezpłatnego audiobooka.

Fundacja Zaczytani.org wskazuje, że wystawa jest „wirusoodporna” – bezpieczna i bezkontaktowa, nie wymaga interakcji, można ją zorganizować niezależnie od aktualnych obostrzeń związanych z epidemią. Zaczytane Ławki można oglądać i „przeżywać” w pojedynkę. Dodatkowo artystyczne projekty skłaniają do refleksji i zachęcają przechodniów do chwili zadumy, która w tym trudnym czasie może być twórcza.

Tylko w tym roku wystawy Zaczytanych Ławek zostały zorganizowane w takich centrach handlowych jak: Karolinka w Opolu, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie czy Forum Gdańsk. Wystawom towarzyszyły dodatkowe aktywności, m.in. zbiórka książek na rzecz szpitali.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

LET'S TALK RETAIL

Informacje partnerów portalu

Projekty

galeria handlowa
60 600 m2
Centrum handlowe Atrium Targówek mieści się przy Trasie Toruńskiej, w sąsiedztwie jednego z największych kompleksów handlowych znajdujących się w Warszawie.
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top