PARTNERZY PORTALU

Galeria Sudecka wzmacnia ofertę handlową

W należącej do EPP jeleniogórskiej Galerii Sudeckiej marka Czas na herbatę otworzyła swój nowy salon (37 mkw.). Klienci znajdą w nim ofertę herbat, kaw, słodkich dodatków oraz akcesoriów do przygotowywania napojów.

– Czas na herbatę to mocna propozycja w jesiennej ofercie Galerii Sudeckiej i cieszymy się, że jej salon otworzył się właśnie teraz, kiedy już myślimy o prezentach na Mikołajki lub Gwiazdkę. Pięknie opakowane zestawy herbat to świetny pomysł na wyjątkowy upominek dla najbliższych. Czas na herbatę to również najemca, który prezentuje swoją ofertę w wygodnej formule, bo zakupy można zrobić w tradycyjny sposób lub w systemie Zadzwoń-Zamów-Odbierz – składając zamówienie przez telefon i odbierając je w dogodnym dla siebie terminie w sklepie – mówi Agata Kotlińska, dyrektor Galerii Sudeckiej.

Czas na herbatę to znana od ponad 20 lat na polskim rynku marka. Jej nowo otwarty lokal w Jeleniej Górze w świątecznie udekorowanym wnętrzu zaoferuje m.in. bogaty wybór aromatycznych herbat. Asortyment uzupełniają wysokogatunkowe kawy, szeroki wybór Yerba Mate i ziół. Na fanów łakoci czekają słodkie dodatki – czekoladki, konfitury i owocowe syropy. W ofercie salonu można również znaleźć eleganckie akcesoria do zaparzania herbaty, filiżanki i dzbanki oraz kosze prezentowe, które sprawdzą się szczególnie w okresie przedświątecznym.

Blisko 100 sklepów w Galerii Sudeckiej

Galeria Sudecka jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Jeleniej Górze. W obiekcie o powierzchni 53 tys. mkw. działa blisko 100 sklepów i punktów usługowych. Centrum jest jedyną galerią handlową w powiecie jeleniogórskim z multipleksem kinowym sieci Helios. Galeria Sudecka to również centrum zabaw dla dzieci, bogata oferta gastronomiczna, hipermarket, wiele debiutujących lokalnie marek odzieżowych.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

LET'S TALK RETAIL

Informacje partnerów portalu

Projekty

galeria handlowa
30 462 m2
Galeria Sudecka zlokalizowana jest w dzielnicy Zabobrze. W ofercie znajduje się blisko 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych oraz wielo…
Baza danych

Firmy

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top