PARTNERZY PORTALU

Auchan Retail Polska tworzy nowy format sklepów

Auchan Retail Polska oraz bp poinformowały o rozpoczęciu strategicznej współpracy na polskim rynku, w ramach której na stacjach bp uruchamiane będą sklepy w nowym formacie convenience – pod szyldem Easy Auchan. Easy Auchan to nowy format sklepów oferujących praktyczne, szybkie i wygodne zakupy w ramach konceptu convenience.

19 listopada br. na stacji bp Reduta w Warszawie zostanie otwarty pierwszy, pilotażowy sklep Easy Auchan. Otwarcia dwóch kolejnych sklepów planowane są na grudzień tego roku.

– Współpraca z bp to istotny moment rozwoju naszej sieci. Segment convenience to perspektywiczny kanał sprzedaży, w którym chcemy być obecni z naszą kompleksową ofertą. Auchan jest graczem wielokanałowym – funkcjonujemy jako hiper- i supermarkety, w formacie Moje Auchan – sklepów lokalnych-osiedlowych oraz Auchan Direct w kanale e-commerce. Równocześnie silny nacisk kładziemy na działania omnichannel – łączenie różnych kanałów zakupowych i doświadczeń klientów. Na bieżąco śledzimy trendy, skupiamy się na zmianach postaw konsumenckich. Podjęta z bp współpraca pozwala na dostosowanie naszych formatów sprzedaży tak, by skutecznie i z wyprzedzeniem reagować na potrzeby klientów – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan w Polsce.

Dzięki sklepom Easy Auchan i Wild Bean Cafe klienci będą mogli w szybki i komfortowy sposób zrobić bieżące zakupy, zaopatrzyć się w przekąski na drogę lub w produkty gotowe do zjedzenia na miejscu, na terenie stacji. W ramach konkurencyjnej cenowo oferty dostępnych będzie ponad 1900 produktów, w tym zdrowe, świeże i szybkie do przygotowania artykuły spożywcze, a także środki chemiczne, produkty BIO i wegańskie. Oferta produktowa zawierać będzie ponad 320 produktów marek własnych Auchan, w tym gamę produktów Pewni Dobrego. Marka własna Pewni Dobrego tworzona jest przez Auchan w ramach odpowiedzialnej, partnerskiej współpracy z lokalnymi dostawcami.

– W centrum naszej uwagi zawsze jest Klient i jego oczekiwania. Z wiarygodnym partnerem, nastawionym tak jak my, na realizację potrzeb klientów i poszukiwanie nowych rozwiązań, pod marką Easy Auchan na stacjach bp tworzymy nowy koncept convenience, czyli całościowe i nowoczesne centrum obsługi Klienta dla osób ceniących sobie czas, wygodę i jakościową ofertę – mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalny bp retail w Polsce.

Easy Auchan: nowy koncept sklepu convenience

Zakupy w sklepach Easy Auchan zlokalizowanych na stacjach paliwowych bp będą wygodne i komfortowe. Pozwolą również oszczędzić czas klientom, przede wszystkim z uwagi na dobór dogodnych lokalizacji oraz korzystne godziny otwarcia – sklepy Easy Auchan będą otwarte, podobnie jak stacje benzynowe bp przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct. Sieć zatrudnia blisko 20 tys. pracowników i zarządza ponad setką sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

LET'S TALK RETAIL

Informacje partnerów portalu

Najemcy

artykuły spożywcze
116 lokalizacji
Auchan to sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r. Sieć zatrudnia blisko 20 tys. pracowników…
Baza danych

Firmy

Grupa Auchan to zintegrowane hipermarkety, hipermarkety działające na podstawie franczyzy lub powiązane, zintegrowane supermarkety oraz supermarkety działające na podstawie franczyzy…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top