Dwie znane marki dołączają do najemców Galerii Tomaszów

W grudniu swoją działalność w Galerii Tomaszów zainauguruje Biedronka, która zostanie nowym operatorem spożywczym centrum. W tym samym czasie planowane jest także otwarcie pierwszego w Tomaszowie Mazowieckim dyskontu niespożywczego Action. Nowe sklepy dołączą do grona największych najemców galerii, zajmując łączną powierzchnię ok. 2,1 tys. mkw.

Pomimo trwającej od marca ciężkiej sytuacji rynku handlowego, NEPI Rockcastle – główny współwłaściciel Galerii Tomaszów – porozumiał się z nowymi najemcami, którzy poszerzą i uatrakcyjnią ofertę tomaszowskiego centrum. Biedronka i Action zajmą przestrzeń, w której do kwietnia 2020 r. funkcjonował supermarket Intermarché.

– Jest nam niezmiernie miło, że możemy ogłosić rozszerzenie oferty Galerii Tomaszów o sklepy Biedronki i Action. Od kilku miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby największy obiekt handlowy w mieście mógł poszczycić się rozpoznawalnym i lubianym operatorem spożywczym. Tym bardziej jesteśmy dumni z podpisania umowy ze sklepem Biedronka i mamy nadzieję, że stanie się ona w swojej kategorii sklepem pierwszego wyboru dla lokalnych mieszkańców – mówi Łukasz Lorencki, Asset Manager NEPI Rockcastle. – Action z kolei oferuje m.in. asortyment z zakresu majsterkowania czy wyposażenia domu, którego brakowało naszym klientom. Narzędzia, artykuły samochodowe i rowerowe, farby, do tego dekoracje i małe AGD – to tylko ułamek produktów oferowanych przez Action. Niech firmowe motto „niskie ceny, duży uśmiech” będzie wróżbą sukcesu udanej działalności – dodaje Łukasz Lorencki.

Znany i lubiany operator spożywczy

Nowa Biedronka w Galerii Tomaszów to ok. 1150 mkw. przestrzeni wykończonej w najnowocześniejszym formacie sieci, w którym szczególny nacisk kładzie się na atrakcyjną oraz przystępną aranżację przestrzeni i oferowanych produktów. Będzie to pierwsza Biedronka w mieście w takim formacie. Sklep w Galerii Tomaszów będzie wyróżniał się także rozszerzonym asortymentem świeżych produktów na wagę: mięs, wędlin, serów, a także wyrobów garmażeryjnych, eksponowanych na specjalnie wyodrębnionych ladach oraz oferowanych w znanych klientom, przystępnych cenach. Goście docenią również możliwość wyboru pomiędzy zakupem produktów w kasach klasycznych bądź kasach samoobsługowych. Przyspieszy to obsługę klientów i zapobiegnie kolejkom, co jest szczególnie istotne w kontekście zwiększonego reżimu sanitarnego.

6000 produktów w Action

Action zaoferuje na powierzchni ok. 950 mkw. szeroki wybór produktów w 14 kategoriach – od wyposażenia domu, biura i ogrodu, poprzez odzież, zabawki, akcesoria hobbystyczne, sportowe, dla majsterkowiczów, po kosmetyki i detergenty czy przekąski – każdy znajdzie tu coś dla siebie. Cechą charakterystyczną sieci jest regularna wymiana asortymentu. Co tydzień w sklepie znajdzie się 150 nowych produktów, dzięki czemu każda wizyta w Action to szansa na kolejne, praktyczne odkrycia.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
18 500 m2
Galeria Tomaszów znajduje się w ścisłym centrum miasta u zbiegu ulic Warszawskiej, Barlickiego i Konstytucji 3-go Maja. To nowoczesny, wielofunkcyjny…
Baza danych

Najemcy

artykuły spożywcze
Lokalizacji: 3 154
Biedronka to największa sieć sklepów detalicznych dyskontowych w Polsce. Pierwsze markety Biedronki należącej do Jeronimo Martins powstały w Polsce w…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Rockcastle Poland Sp. z o.o. należy do NEPI Rockcastle -  grupy inwestycyjnej i deweloperskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. NEPI Rockcastle posiada…
Baza danych
Scroll to Top