Ruszył Amsterdam The Style Outlets

Warta 110 milionów euro inwestycja zapewni około 600 miejsc pracy. To pierwsze centrum outlet w rejonie Amsterdamu. Do chwili otwarcia wynajęto 75 proc. powierzchni centrum. W ofercie Amsterdam The Style Outlets znajduje się precyzyjnie dobrany zestaw marek, a wśród nich debiutanci na holenderskim rynku outletów.

To pierwszy w Holandii projekt joint-venture pomiędzy Neinver, drugim – największym operatorem centrów outlet w Europie, liderem rynku w Hiszpanii i Polsce oraz Nuveen Real Estate, jednym z największych zarządców inwestycji na świecie.

Dzięki otwarciu Amsterdam The Style Outlets, joint venture obu spółek rozszerza swą obecność na pięciu rynkach (we Francji, Włoszech, Holandii, Polsce i Hiszpanii) i powiększa portfolio do 15 działających obiektów o łącznej wartości €1,4 miliarda euro, wzmacniając pozycję czołowego inwestora branży outletów w Europie. Dla Neinver, współwłaściciela i zarządcy centrum, jest to 21. obiekt w stale rosnącym portfolio spółki o łącznej powierzchni najmu (GLA) 510 000 mkw.

Ponad 100 sklepów

Amsterdam The Style Outlets na powierzchni 19 000 mkw. skupiać będzie ponad 100 sklepów. W chwili otwarcia wynajęte zostało około 75 proc. powierzchni centrum. W ofercie modowej znajduje się starannie dobrany zestaw najemców, między którymi są  debiutanci na holenderskim rynku outletów. Wśród topowych marek dostępnych w ofercie centrum znalazły się m. in. adidas, Björn Borg, Dstrezzed, Geox, GUESS, Karl Lagerfeld, New Balance, Nike, O’Neil, Petrol Industries, PUMA, Salomon, Skechers, S. Oliver i The Kooples, a kolejne marki mają dołączyć już po otwarciu.

– Otwarcie naszego 21. centrum i pierwszego outletu w Holandii, kraju o jednym z najwyższych PKB na mieszkańca, stanowi kamień milowy w rozwoju spółki i wzmacnia naszą pozycję jako czołowego operatora i zaufanego partnera dla naszych interesariuszy – mówi Daniel Losantos, Prezes Neinver. – Zdążyliśmy z terminem otwarcia mimo niesprzyjającej sytuacji. Pokazuje to, jak ważne może być połączenie 25 lat doświadczenia z ciężką pracą i mocną ofertą sprzedawców. Jesteśmy przekonani, że centrum odniesie sukces i będzie motorem gospodarki regionu, niezwykle potrzebnym w tych wymagających czasach – dodaje.

– Otwarcie tego najnowszego centrum w Amsterdamie jest ważnym krokiem w zwiększaniu obecności The Style Outlets w Europie. Cieszymy się, że możemy być pierwszym operatorem w rejonie Amsterdamu, wprowadzającym do tego regionu wysokiej jakości marki. W Nuveen Real Estate pozostajemy zaangażowani w sektor outletów i nie możemy się doczekać dalszego rozwoju naszego portfela poprzez nasze joint venture – mówi Charlotte Ashworth, Fund Manager w Nuveen Real Estate.

Amsterdam The Style Outlets

Poza starannie dobranym portfolio marek, centrum zapewnia pełną ofertę usług dla klientów, w tym darmowe Wi-Fi, usługi typu concierge, stacje ładowania telefonów komórkowych, pokoje do opieki nad dzieckiem, a także refundację VAT. Ponadto, 1.000 mkw. przeznaczono na powierzchnię rekreacyjną, restauracje ze stolikami na wolnym powietrzu i pasaże, aby zapewnić klientom doświadczenia zakupowe w pełnym wymiarze. W centrum znajduje się 2.230 miejsc parkingowych dla samochodów i 200 dla rowerów.

Holenderskie centrum będzie pierwszym outletem w regionie Randstad, jednym z najzamożniejszych i najgęściej zaludnionych rejonów Europy, w obrębie którego znajdują się cztery największe miasta Holandii, o zasięgu 12 milionów potencjalnych klientów w promieniu 90 minut jazdy samochodem. Centrum łączy silny potencjał oddziaływania z położeniem niedaleko amsterdamskiego lotniska Schiphol (niecałe 10 minut jazdy samochodem), łatwym dojazdem do holenderskiej stolicy (18 minut jazdy samochodem do śródmieścia) i do Haarlem. Centrum znajduje się blisko stacji kolejowej Halfweg-Zwanenburg, dwie stacje od dworca centralnego w Amsterdamie.

Dzięki wiejskiemu stylowi, inspirowanemu tradycyjną holenderską architekturą – architektura Amsterdam The Style Outlets przywodzi na myśl budowle starych fabryk i znajduje inspirację w historycznej strefie SugarCity, w której zlokalizowany jest obiekt. Outlet jest ulokowany na palach wystających z wody, przez co wydaje się sam wyrastać z wody – to hołd dla tradycyjnego stylu architektonicznego Amsterdamu. Outlet, zbudowany zgodnie z wysokimi standardami w zakresie zrównoważonego rozwoju, uzyskał certyfikat BREEAM New Construction w fazie projektowej.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top