Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Eobuwie.pl dostosowuje swoją aplikację mobilną do potrzeb klientów

W dobie koronawirusa eobuwie.pl nie tylko zapewnia klientom bezpieczne dostawy, ale i ułatwia zakupy. Wiosną firma udostępniła w aplikacji mobilnej funkcję skanowania stopy 2D smartfonem na Android. Pozwala to na dopasowywanie butów do kształtu stopy, bez konieczności przymierzania. Teraz z udogodnienia mogą skorzystać także ci, których telefony działają na systemie iOS.

– Wprowadziliśmy do aplikacji mobilnej eobuwie.pl funkcję skanera 2D. Jest to uproszczona wersja naszego przełomowego systemu esize.me. W obecnej sytuacji to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na podstawie skanu otrzymamy rekomendację rozmiaru konkretnego modelu obuwia, który nas interesuje. Dzięki temu mamy pewność, że buty, które zamawiamy dla siebie lub dla naszych najbliższych, będą pasować mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

Jak korzystać z aplikacji?

Skan aplikacją jest bardzo prosty do wykonania. Potrzebujemy do tego smartfonu z aparatem oraz białej kartki A4.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Na równym, stabilnym podłożu układamy białą kartkę A4. Na środku ustawiamy stopę (najlepiej w skarpetce o jednolitej barwie) i wykonujemy dwa zdjęcia: Pierwsze od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki. Drugie wykonujemy pod kątem, od strony pięty: by zawrzeć na zdjęciu piętę oraz któryś z przeciwległych rogów kartki.

  • od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki;
  • pod kątem, od strony pięty: by uwzględnić na zdjęciu piętę oraz jeden z przeciwległych rogów kartki.

Aplikacja poprowadzi użytkownika krok po kroku przez proces wykonywania zdjęć. W efekcie powstaje szczegółowy obraz stopy.

Sklepy eobuwie.pl ponownie otwarte

Od 28 listopada klienci mogą ponownie odwiedzać wszystkie 25 sklepów stacjonarnych eobuwie.pl. Priorytetem jest dla sieci  zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom. W tym celu w sklepach wprowadzone zostają dodatkowe środki ostrożności.

Kadra otrzymała niezbędne instrukcje oraz materiały ochronne. Liczba pracowników w sklepie będzie ściśle dostosowana do liczby klientów przebywających w sali sprzedaży w danym dniu. Pracownicy będą obsługiwać w przyłbicach i maseczkach ochronnych. Przy wejściu i kasach udostępnione będą płyny do dezynfekcji.

Sklepy eobuwie.pl to przede wszystkim zakupy zaawansowane technologiczne – w każdym z salonów do użytku klientów będą tablety oraz skanery 3D esize.me. Dostępność tychusług również została szczegółowo zabezpieczona.

– Oferujemy naszym klientom kompletną gamę usług, oczywiście z naciskiem na bezpieczeństwo i higienę. Skanery esize.me są dostępne. Po każdym zastosowaniu są dezynfekowane. Podobnie tablety używane przez klientów do przeglądania oferty i składania zamówień – mówi Konrad Jezierski.