W należącym do EPP wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki jedna z największych europejskich sieci perfumerii Sephora otworzyła ponownie swój salon w nowej odsłonie. Zmodernizowany lokal ma 305 mkw. powierzchni.
Nowe wnętrze perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim zaskakuje feerią kolorów i nowoczesnymi udogodnieniami dla kupujących. Asortyment kosmetyków zyskał piękniejszą oprawę w postaci nowych mebli, nowoczesnego oświetlenia LED oraz ekranów w witrynach perfumerii. Dodatkowo ulepszona nawigacja pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do hitów z kolekcji własnej. Intuicyjnie zaaranżowany plan sklepu ułatwia też odnalezienie strefy kas i punktu odbioru zamówień click&collect.
Bezpieczeństwo podczas szczytu zakupowego
– Przed nami tradycyjnie najgorętszy okres zakupowy w roku i liczę na to, że nasi klienci docenią Sephorę w jej nowej odsłonie. Ze względu na panującą obecnie sytuację, naszym priorytetem jest teraz ich bezpieczeństwo. Dlatego w naszych centrach, w tym również w Pasażu Grunwaldzkim, dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwość robienia przedświątecznych zakupów w jak najbardziej bezpiecznych i komfortowych warunkach. Cieszymy się, że wielu z naszych najemców, w tym Sephora, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje wachlarz wygodnych sposobów robienia zakupów w naszych centrach, jak na przykład metodę click&collect – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.