Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Dwukrotnie większy Martes Sport w Galerii Olimpia w Bełchatowie

W należącej do EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie ponownie otwarto zmodernizowany i blisko 2,5-krotnie większy salon sieci Martes Sport. Nowa odsłona sklepu to szersza oferta odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych marek. Realizacja jest kolejnym elementem przebudowy 8 tys. mkw. powierzchni obiektu i zaadoptowania jej do potrzeb obecnych tam marek oraz nowych najemców.

– Martes Sport to jeden z chętniej odwiedzanych sklepów w Galerii Olimpia przez mieszkańców Bełchatowa i okolic. Witamy decyzję o ekspansji z radością, ponieważ klienci tego największego centrum handlowego w regionie będą mogli zrobić świąteczne prezenty swoim bliskim, fanom sportu, w niezwykle komfortowych warunkach na 2,5 krotnie większej przestrzeni. Jesteśmy również pod wrażeniem imponującej skali modernizacji, na którą zdecydował się najemca, wzmacniając naszą ofertę sportowej odzieży i akcesoriów – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Martes Sport, Galeria Olimpia
Martes Sport, Galeria Olimpia

Na klientów Galerii Olimpia czeka 800 mkw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni sklepowej, która powstała zgodnie z najnowszymi trendami customer experience. Nową koncepcję salonu zaprojektowała znana pracownia Schwitzke Górski we współpracy z firmą badawczą Omnisense, całkowicie przeobrażając przestrzeń i wzbogacając ją w innowacyjne rozwiązania i technologie, które pozwalają na jeszcze atrakcyjniejszą i bardziej przejrzystą prezentację produktów. Przygotowana z myślą o wygodzie klientów funkcjonalna nawigacja pozwala łatwo odnaleźć ulubione strefy tematyczne i szukane produkty.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Oferta handlowa Galerii Olimpia

Bełchatowska Galeria Olimpia dysponuje 22 tys. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie ma znane, światowe marki oraz firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą jest hipermarket Carrefour. Ważnym atutem obiektu jest dogodna infrastruktura, która ułatwia klientom transport zakupionych towarów. Dzięki rozwiniętej ofercie rozrywkowej, jak kino Helios, to także miejsce, gdzie można ciekawie spędzić czas.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.