Outlety Factory wzmacniają segment marek premium

Nowe marki premium, outletowe debiuty i dobrze znane sklepy w kolejnych lokalizacjach – Neinver wprowadził tej jesieni nowych najemców do outletów w całej Polsce. Poziom najmu w największej sieci centrów tego formatu w kraju sięga 100 procent.

Wśród marek, które można znaleźć w outletach Factory, są m.in. Marc O’Polo i PINKO, Levis i Mustang, a także Intersport, Yes i Homla. Po raz pierwszy w outletowym wydaniu ruszyła również Sephora.

– Zgodnie ze strategią Neinver, konsekwentnie wzmacniamy segment marek premium, które coraz chętniej również w Polsce decydują się na obecność w outlecie, cieszymy się udanymi debiutami i rozwojem w obiektach tego formatu. Obecność w centrach wyprzedażowych to od lat mocny punkt planów sprzedażowych wielu sieci handlowych – polskich i światowych. Pandemia koronowirusa jeszcze je wzmocniła, bo outlety dobrze radzą sobie w trudnych momentach dla handlu – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver.

– Skrupulatnie przyglądamy się wynikom odwiedzalności i sprzedaży poszczególnych marek, starając się w porę reagować. Obserwujemy bowiem sukcesy wielu z nich, ale i trudne zmagania tych, których oferta nie wpisuje się dobrze w potrzeby klientów, żyjących w pandemicznej rzeczywistości. Nasze centra Factory przyciągają wierne grono klientów, dla których wysoka jakość i atrakcyjne ceny budują  pozytywne doświadczenia zakupowe. Wierzę, że kolejny rok będzie dobrym czasem dla handlu i klientów wszystkich formatów handlowych, mimo ogromnych kosztów, które poniosła cała branża w obliczu pandemii – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Nowe marki w outletach Factory

W warszawskim Factory Ursus klientów zapraszają dwa nowe salony marek premium – PINKO, oraz Marc O’Polo. Po raz pierwszy w outletowym formacie pojawił się również salon perfumerii Sephora.

W drugim warszawskim outlecie Factory Annopol, na powierzchni prawie 680 mkw. zagościł Intersport. Intersport w outletowym wydaniu otwarty został również w Factory Kraków – największym outlecie na południu kraju. Tam powierzchnia salonu zajęła ponad 470 mkw. W krakowskim centrum do grona najemców dołączyła również Homla.

Najmłodsze w sieci outletów w Polsce – Factory Gliwice, wzbogaciło swoją ofertę o dwie popularne marki z odzieżą jeansową. W pierwszych dniach grudnia, na powierzchni 224 mkw., pierwszych klientów zaprosił Levi’s. W styczniu, na 200 mkw., zaprosi Mustang. Z kolei w Factory Poznań – jedynym outlecie w Wielkopolsce, otwarty został salon biżuterii Yes.

Factory to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w kraju. Centra są zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol), Krakowie, Gliwicach i Poznaniu. To oferta kilkuset salonów marek premium i średniego segmentu w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, przestronnych parkingów, nowoczesnych wnętrz i bogatej oferty dodatkowej.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Projekty

outlet
19 600 m2
Factory Ursus to pierwsze centrum wyprzedażowe w Warszawie. Obiekt został otwarty w 2002 roku. W outlecie Factory Warszawa Ursus znaleźć…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top