Xiaomi: największy Mi Store w Europie Środkowo-Wschodniej ma ponad 300 mkw.

Xiaomi otworzyło w Warszawie swój największy w Europie Środkowo-Wschodniej Mi Store. W Polsce jest już 20 autoryzowanych Mi Store zlokalizowanych w 16 miastach i 12 województwach.

– Zależy nam, by ta sieć w przyszłości rosła, gdyż sklepy stacjonarne są ważnym elementem w strategii biznesowej Xiaomi. Mamy silną pozycję na rynku smartfonów w Polsce i w całej Europie. Na pewno dołożymy wszelkich starań, by ją utrzymać – powiedział Łukasz Bieniek, zastępca dyrektora zarządzającego Xiaomi Polska.

Nowoczesny Mi Store w Warszawie

– Kiedy ponad trzy lata temu otwieraliśmy swój pierwszy punkt w Polsce, była to wyspa w centrum handlowym. Teraz, w Warszawie, otwieramy nasz największy w Europie Środkowo – Wschodniej Mi Store i to pokazuje jak wielki postęp zrobiliśmy w tak krótkim czasie – dodał Łukasz Bieniek.

Mi Store o powierzchni ponad 300 mkw. znajduje się na parterze warszawskiego centrum handlowego Westfield Arkadia. Wyróżnia się specjalną strefą zaprojektowaną na kształt mieszkania, gdzie pokazane są rozwiązania do inteligentnego domu. Jest również możliwość skorzystania z Autoryzowanego Serwisu prowadzonego przez S.B.E Polska. Jest to pierwszy tego typu koncept stworzony przez Xiaomi poza Chinami.

Xiaomi to nie tylko smartfony, ale również całe portfolio produktowe inteligentnych rozwiązań dla domu. – Widzimy duże zainteresowanie tymi urządzeniami ekosystemowymi, dlatego zależało nam na tym, aby stworzyć miejsce dla naszych klientów, w którym w praktyce mogą sprawdzić, jak działają nasze inteligentne urządzenia – podkreślił Marcin Łukasz Bieniek.

– Od początku współpracy z Xiaomi wiedzieliśmy, że wspólnie osiągniemy bardzo dużo, bo dostrzegliśmy w tej globalnej firmie ogromny potencjał. Chociaż warunki, które nas otaczają obecnie, są bardzo trudne, cieszę się, że udało nam się wspólnie otworzyć ten wyjątkowy Mi Store. Dziękuję za zaufanie firmie Xiaomi – powiedział Leszek Sowiński, właściciel firmy ROLV.

Ze względu na obecną sytuację, bezpieczeństwo klientów i personelu, we wszystkich sklepach stacjonarnych Xiaomi obowiązują poniższe zasady:
• utrzymanie minimum dwumetrowej odległości pomiędzy klientami;
• obowiązek zasłaniania ust i nosa (maseczką lub innym materiałem) przez każdą osobę przebywającą w sklepie;
• możliwość dezynfekcji rąk specjalnym preparatem i możliwość założenia jednorazowych rękawiczek;
• urządzenia eksponowane w sklepie są poddawane stałej dezynfekcji;
• w sklepie może przebywać jedna osoba na każde 15 mkw. (nie więcej niż 10 osób jednocześnie).

Wraz z najnowszym salonem w Westfield Arkadia w Polsce znajduje się w sumie 20 autoryzowanych punktów Mi Store, które zlokalizowane są w 16 miastach w 12 województwach. Salony mieszczą się w: Białymstoku (Galeria Alfa), Bielsku-Białej (Galeria Sfera), Czeladzi (M1), Częstochowie (Galeria Jurajska), Katowicach (Galeria Katowicka), Gdańsku (Forum Gdańsk), Gdyni (Centrum Riviera), Krakowie (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Lublinie (Galeria Lublin Plaza), Olsztynie (Galeria Warmińska), Poznaniu (Centrum Posnania, Centrum Handlowe Avenida), Rzeszowie (Galeria Rzeszów), Szczecinie (Galeria Galaxy), Toruniu (Atrium Copernicus), Warszawie (Westfield Arkadia, Galeria Młociny i Galeria Mokotów) i Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki).

Xiaomi rozwija sieć salonów Mi Store

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).

Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.

Xiaomi jest obecnie trzecią największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 289,5 milionami inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2020 roku pojawiła się po raz drugi w rankingu Fortune Global 500 na 422 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing. Xiaomi jest częścią składową Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index oraz Hang Seng TECH Index.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE
Scroll to Top