Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Madison: intensywnie wspieramy sprzedaż

Wydarzenia ubiegłego roku wstrząsnęły rynkiem retail. W grudniu 2020 niektórzy prognozowali rychły koniec pandemii, część czekała na rozwój wydarzeń. Tymczasem w gdańskiej Galerii Madison szukano pomysłu na długoterminowe wsparcie najemców. Wszystkie sektory oczekiwały pomocy, ale najemcy gastronomiczni potrzebowali jej pilnie.

– Szukaliśmy rozwiązania, które jednocześnie wesprze wszystkich najemców, ale w szczególny sposób zwróci uwagę klientów na naszą strefę Madison Food Zone – mówi Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager GH Madison. Potrzebowaliśmy pozytywnego motywu przewodniego, na którym moglibyśmy oprzeć całoroczną komunikację. Motywu łączącego wszystkich – tak klientów jak i najemców. Po długich naradach i telekonferencjach z naszą agencją Bee Studio opracowaliśmy spójny, całoroczny koncept wspierający sprzedaż w całej Galerii, oparty na motywie kuchni i gotowania – dodaje.

Jak podkreśla zarząd Galerii Madison, wszystkie zaplanowane na 2021 rok akcje mają jeden cel – intensywne wsparcie sprzedaży oraz jeden wspólny mianownik – kulinaria.

R E K L A M A

Galeria Madison wspiera najemców

Galeria Madison zdecydowała się kontynuować ubiegłoroczną akcję „Masz to na widelcu”, w której zakupy premiowane są voucherami do restauracji i kawiarni. W 2020 roku bony rozdawano w pierwszą i ostatnią środę miesiąca. W 2021 roku akcję zaplanowano na wszystkie środy roku. Mimo częściowego lock-downu, projekt ruszył już w styczniu, a klienci za zakupy odbierali vouchery do Costa Coffee. W lutym partnerem akcji została Pizza Hut Express, w marcu Cukiernia Sowa. Na bony do strefy gastronomicznej nigdy nie brakuje chętnych. Długi termin ważności vouchera i zmieniające się co miesiąc restauracje to gwarancja atrakcyjności nagrody i realne wsparcie gastronomi.

– W 2020 roku sporo czasu przesiedzieliśmy w domu, a patrząc na relacje w mediach społecznościowych – spędziliśmy ten czas głównie w kuchni lub oglądając filmy. Madison połączył obie te rzeczy i w promocji akcji pro-sprzedażowych postawił na videomarketing. Na początek roku zaplanowano videoblog z poradnikowymi filmami kulinarnymi „Madison od kuchni”, w których najemcy Galerii dzielą się radami i przepisami. Costa Coffee uczy latte art, Pizza Hut jak zrobić wyśmienitą pizzę a Cukiernia Sowa zdradza patenty na babę wielkanocną. Do zabawy zapraszani są także klienci, którzy w social mediach ujawniają swoje kuchenne sekrety i wygrywają nagrody związane z gotowaniem. Natomiast wiosną pojawią się filmy promujące kolejną akcję pro-sprzedażową: „Kupujesz-zyskujesz” – zapowiadają przedstawiciele Galerii Madison.

Pewne grono konsumentów wciąż woli spędzać na zakupach jak najmniej czasu. Dla nich powstał specjalny projekt online, dzięki któremu klienci Galerii będą mogli zapoznać się z ofertą sklepów nie wychodząc z domu. Z początkiem wiosny w Magazynie „Madison ON-line” dostępnym na stronie www.madison.gda.pl prezentowane będą ciekawe „perełki” wytropione w salonach Galerii. Dodatkowo, najemcy mogą samodzielnie kształtować zawartość Magazynu dodając swoje produkty do galerii „wytropionych” ofert. Działania online uzupełnia usługa Click&Collect, która gwarantuje wygodne, bezpieczne zakupy wprost z zakładki dostępnej na www.madison.gda.pl/pl/zakupy-click-collect.

– Przychodzą do nas osoby mieszkające blisko, po sąsiedzku, dlatego komunikację opieramy na motywach dobrosąsiedzkich porad i relacji międzyludzkich. Jak na dobrego sąsiada przystało chcemy dzielić się z nimi tym, co sami lubimy, kupujemy i znajdujemy w Madison – mówi Katarzyna Łaszkiewicz.

Tuż przed świętami wielkanocnymi ruszy kolejna akcja prosprzedażowa „Kupujesz- zyskujesz” – także związana z domem i gotowaniem. Za zakupy klienci będą odbierać naklejki i wymieniać je na najróżniejsze nagrody – od sprzętu gospodarstwa domowego: miksery, tostery, ekspresy do kawy po suszarki do włosów. Wszystkie produkty zakupujemy od najemców Galerii Madison – m.in. w Netto, Rebel Electro, Costa Coffe czy DMG Herbaty, Kawy. Nagrody będą wystawione w specjalnie przygotowanej witrynie przy wejściu głównym Madisona, a odwiedzający Galerię klienci sami zdecydują jakie produkty zabiorą do domu.

– Nasze działania łączy kilka celów: premiują lojalnych klientów wracających na zakupy, aktywnie wspierają najemców oraz odpowiadają na codzienne potrzeby klientów oferując realne korzyści – praktyczne produkty, których będą codziennie używać. Chcemy, aby każdy klient mógł się przekonać, że nasza obietnica marki „Madison – najlepsze miejsce po sąsiedzku” to nie puste słowa, ale codzienne korzyści z zakupów – podsumowuje K. Łaszkiewicz.

– Ostatni rok był trudny dla wszystkich. Jednak zamiast narzekać na pandemię, postanowiliśmy działać i aktywnie zawalczyć o footfall, obroty i lojalnego klienta – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca Galerią Madison. – Udało się nam sfinalizować rozmowy z nowymi najemcami, które zaowocowały otwarciem salonów m.in. z artykułami sportowymi, specjalistycznym obuwiem ortopedycznym oraz artykułami podróżniczymi wprost z egzotycznego Zanzibaru. Kontynuujemy też rozmowy z innymi markami, dla których Madison to wciąż atrakcyjna biznesowo lokalizacja. Pandemia się kiedyś skończy, a pamiętajmy, że obiekt zlokalizowany jest w samym sercu miasta – tuż obok największych gdańskich atrakcji turystycznych, hoteli i biurowców oraz dworców PKP, PKS i SKM. Za rogiem powstaje nowoczesna wielofunkcyjna dzielnica mieszkalno-biurowa tzw. „Młode Miasto”, a już niebawem powstaną kolejne hotele i biura. To nasi naturalni sąsiedzi i klienci – podsumowuje Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca Galerią Madison.