Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Aplikacja Hebe wyróżniona za przemyślany proces zakupowy

Hebe zostało wyróżnione nagrodą w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2020 za aplikację mobilną Hebe. Zgodnie z uzasadnieniem, aplikacja Hebe zwyciężyła w kategorii Commerce za przemyślany proces zakupowy od on-boardingu użytkownika aż do jego finalnej konwersji oraz za przejrzystość i użyteczność aplikacji. Mobile Trends Awards, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce, to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne. Sama obecność w gronie nominowanych to już ogromne wyróżnienie.

– Nagroda Mobile Trends Awards 2020 dla aplikacji Hebe to dla nas ogromny zaszczyt. Jesteśmy dumni, że w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia na rynek zyskała ogromne zainteresowanie klientów Hebe, a co więcej – jej świetne przygotowanie i działanie docenili także najlepsi eksperci na rynku oraz internauci. Dziękuję całemu zespołowi, który pracował przy realizacji i wdrożeniu aplikacji Hebe. Cieszymy się, że w tym pełnym wyzwań czasie, Hebe realizuje kolejne prężne wyzwania na drodze ku cyfryzacji i robi to z dużymi sukcesami – powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce Hebe.

Ponad 530 tys. użytkowników

Aplikacja Hebe to natywna aplikacja m-commerce, która była odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów. Zrealizowana we współpracy z Future Mind, oddana do użytku zaledwie pod koniec lipca 2020 roku, szybko stała się najlepszą aplikacją w swojej kategorii. Obecnie korzysta w niej ponad 530 tysięcy użytkowników. Ta liczba stale rośnie. Imponująca jest również ilość pobrań aplikacji, która wynosi już ponad 800 tysięcy.

Firma Hebe, do stworzenia aplikacji pozyskała partnera, który miał doświadczenie w tworzeniu aplikacji i mógł przeprowadzić ją przez cały proces biznesowy i techniczny. Future Mind jest odpowiedzialne za projekt, consulting i mobile development. Ideą aplikacji było to, aby była łatwa w użyciu, intuicyjna i wygodna w obsłudze. Stanowi nowy kanał komunikacji bezpośredniej z klientami. Dzięki aplikacji mają oni dostęp do informacji na temat ofert, promocji, statusu zamówienia, otrzymują również bony zakupowe. Aplikacja pozwala także na zarządzanie programem lojalnościowym związanym z indywidualnym kontem. Jest stale udoskonalana, aby zapewnić jak najwyższą wartość dla użytkowników. Aplikacja została stworzona na systemy Android i iOS.

hebe-aplikacja

– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć wraz z Hebe aplikację, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem klientów sieci, a co dla nas równie ważne – została zauważona i doceniona przez najlepszych ekspertów związanych z branżą mobile na rynku. Jest to dowód na to, że zrealizowaliśmy założenia i sprostaliśmy rosnącym wymaganiom rynku – powiedział Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind.

Aplikacja Hebe ma na celu także ułatwienie zakupów online, biorąc pod uwagę jak ważną rolę odgrywają one na rynku w obecnym czasie. Rozwiązaniem, które między innymi użytkownicy mogą znaleźć w aplikacji, jest opcja szybkiej dostawy zamówienia nawet w 2 godziny od zakupów. Ta funkcjonalność to idealna odpowiedź na potrzeby użytkowników i pandemiczną rzeczywistość.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników