Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Mallson: Sinsay i House w gronie najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim

Marki Sinsay oraz House należące do grupy LPP otworzą swoje jedyne w mieście sklepy w Parku Handlowym Retalia. Obie marki zajmą łącznie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni najmu.

Retalia powstanie w najlepszej lokalizacji handlowej w mieście – przy głównej arterii miasta – ul. Królewskiej, bezpośrednio przy drodze wojewódzkiej nr 719. Miejsce to stanie się najważniejszą destynacją handlową i największym skupiskiem sklepów w regionie. W bliskim sąsiedztwie obiektu znajdują się m.in. Lidl, Aldi, Biedronka, restauracja McDonald’s drive oraz stacja benzynowa Orlen. Poza świetnym położeniem komunikacyjnie – przy głównym skrzyżowaniu – dodatkowo w najbliższym otoczeniu Retalii zlokalizowane są przystanki autobusowe oraz największe osiedla mieszkaniowe – co poza przyjezdnymi z całego miasta i regionu, zapewni też wielu niezmotoryzowanych klientów na codzienne zakupy.

W parku handlowym znajdzie się 12 sklepów

W Parku Handlowym Retalia na powierzchni ok 5 tys. mkw. znajdować się będzie 12 sklepów znanych sieci handlowych i usługowych.

R E K L A M A

Inwestorem Parku Handlowego jest firma Retalia z Grodziska Mazowieckiego, a za koncepcję komercyjną oraz wynajem odpowiada firma Mallson Polska.

Rozpoczęcie budowy zaplanowano w połowie br., a otwarcie na I połowę 2022 r.

Mallson odpowiada z koncepcję komercyjną Parku Handlowego Retalia

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.