GUS: rośnie sprzedaż e-commerce, zwłaszcza w branży fashion

fashion-online-ecommerce

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wzrósł w marcu w Polsce do 9,5 proc. z 8,6 proc. w lutym – podał GUS.

GUS podał, że w marcu w porównaniu z lutym 2021 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 28,8 proc.

Według GUS, wzrost udziału sprzedaży przez internet zaobserwowano w większości grup, przy czym znaczny wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy „tekstylia, odzież, obuwie” (z 23,8 proc. przed miesiącem do 32,0 proc.), a także podmioty z grup „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (odpowiednio z 22,8 proc. do 26,4 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (z 15,9 proc. do 18,9 proc.) – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Biznes PAP.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Najnowsze informacje

Scroll to Top