Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Pepco Group kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej. Otwiera pierwszy sklep w Hiszpanii

Pepco Group, szybko rosnąca, wieloformatowa, paneuropejska sieć sprzedaży detalicznej i właściciel marek Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła dzisiaj planowane otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Hiszpanii. Sklep będzie znajdował się w centrum handlowym Grand Via w Alicante i rozpocznie działalność 29 kwietnia 2021 roku.

Po wejściu na rynek hiszpański Pepco liczy już 2,2 tys. sklepów w 14 krajach, co wraz z markami Poundland i Dealz działającymi w 16 krajach w całej Europie daje w sumie ponad 3,2 tys. sklepów.

Pepco ma już 2,2 tys. sklepów

Po ogłoszeniu w lutym planowanego wejścia Pepco na rynek hiszpański rozpoczęły się intensywne przygotowania do otwarcia pierwszego i kolejnych sklepów. Do września 2021 ruszy kolejne 10 sklepów, w których pracę znajdzie ponad 100 osób, między innymi w miejscowościach Castellon de la Plana, Elche, Lorca i Xativa.

R E K L A M A

Wejście na rynek hiszpański poprzedzone było udanym debiutem we Włoszech, gdzie od września 2020 roku działa pięć sklepów Pepco. W ramach ekspansji Grupy w Europie marka Pepco rozpoczęła również przygotowania do otwarcia sklepów w Austrii.

 – Otwarcie pierwszych sklepów Pepco w Hiszpanii to kolejne – po udanym wejściu Pepco do Włoch – potwierdzenie naszej przewagi konkurencyjnej, jaką marka Pepco dostarcza klientom w całej Europie. Wiemy, że połączenie zachodnioeuropejskich formatów sklepowych i jakości produktów przy wiodących na rynku niskich cenach okaże się bardzo atrakcyjne dla naszych nowych klientów w całej Hiszpanii. Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania rynku hiszpańskiego, który był nam już wcześniej dobrze znany od czasu uruchomienia tam marki Dealz, i widzimy, że stanowi on kluczowy element naszego ambitnego planu stania się wiodącą siecią dyskontową w Europie – mówi Andy Bond, prezes Pepco Group.

Pepco Group

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z dwóch mocnych i niezależnych sieci detalicznych – Pepco i Poundland, która działa również na rynkach międzynarodowych pod marką Dealz – oraz działu zakupowego PGS. Pepco i Poundland są obecne na największych europejskich rynkach Europy. Grupa Pepco obecnie ma ponad 3,2 tys. sklepów w 16 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii i w Europie Środkowo-Wschodniej, łącznie zatrudniając ok. 35 tys. pracowników.