Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sinsay najemcą N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim

Do grona najemców budowanego w Gorzowie Wielkopolskim N-Parku dołączył Sinsay, jedna z pięciu marek znanej polskiej firmy odzieżowej LPP. Obok nowego najemcy swoje sklepy w N-Parku otworzą m.in.: Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, RTV Euro AGD. Planowany termin otwarcia N-Parku to czwarty kwartał 2021.

Salon Sinsay znajdzie się w środku N-Parku pomiędzy Rossmann i Pepco, zajmie powierzchnię około 1000 mkw. Marka Sinsay odpowiada na modowe potrzeby nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Sinsay posiada również szeroką gamę ubrań i dodatków dla aktywnych i niezależnych kobiet ceniących sobie niezobowiązujący styl i wygodę w rozsądnej cenie. Ofertę marki uzupełniają kolekcje ubrań i dodatków dla najmłodszych oraz elementy wyposażenia wnętrz.

– Usytuowanie i projekt N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim bardzo dobrze wpisują się w koncept obiektu oferującego wygodne zakupy, w tym także modę i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Napollo.

R E K L A M A

–N- Park powstaje w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, do 10 minut drogi, mieszka ok. 60 tys. osób. Zaplanowany mix najemców zabezpiecza zarówno codzienne potrzeby zakupowe jak i te incydentalne lub specjalistyczne. Włączenie marki modowej takiej jak Sinsay jest atrakcyjnym dopełnieniem tej oferty – dodaje Dorota Beltrani.

Budowa N-Parku rozpoczęła się na początku bieżącego roku. Otwarcie planowane jest na czwarty kwartał 2021 r. Całkowita powierzchnia najmu parku to 6,5 tys. mkw.

Projekty Napollo

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego i Piotra Korka, ekspertów w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem w Polsce i zagranicą. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 tys. mkw. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Aktualnie budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco oraz RTV Euro AGD. Już niedługo ruszy także budowa N-Parku w przy wrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych w Warszawie.