Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Mango z flagowym salonem w Galerii Jurajskiej

Hiszpańska marka Mango wróci do Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Umowa została już podpisana. Mango zajmie w centrum handlowym lokal o powierzchni 680 mkw. Prace w lokalu już trwają, jego otwarcie zaplanowano na I połowę czerwca tego roku.

Mango to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie, posiadająca sklepy w 112 krajach, zajmujące łącznie ponad 800 tys. mkw. W Polsce, razem z najnowszym lokalem, marka będzie mieć 28 sklepów ulokowanych w 14 miastach. Mango jest obecne m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu.

W Polsce marka ulokowana jest głównie w największych i najpopularniejszych centrach handlowych. Sklep Mango w Galerii Jurajskiej będzie jedynym sklepem marki w północnej części woj. śląskiego.

R E K L A M A

Jak zapowiada właściciel, salon w Galerii Jurajskiej będzie mieć charakter flagowy. Oznacza to, że jego oferta będzie szersza niż np. sklepu franczyzowego. W asortymencie będzie można znaleźć kolekcje Mango, Mango Kids, jak również Mango Man. Przestrzeń nowego salonu wyróżniać będzie się także nowoczesnym designem oraz atmosferą zakupów.

– Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Oferta modowa Galerii Jurajskiej

Oferta modowa Galerii Jurajskiej już dziś jest jedną z najszerszych w tej części Polski. Tenant mix centrum handlowego wypełnia aż 59 polskich i zagranicznych marek odzieżowych, w tym m.in. H&M, Zara, TK Maxx, Massimo Dutti, Bershka, Guess, Reserved, House, Cropp, Medicine, Tatuum, Tally Weijl, Stradivarius, New Yorker czy Levi’s. Szeroko pojęty segment fashion uzupełnia także 13 znanych marek obuwniczych (m.in. CCC, Deichmann, e-obuwie ECCO, Ryłko, Kazar, Wojas) oraz 12 sklepów oferujących biżuterię i dodatki (m.in. Apart, Yes, W.Kruk, Jubitom Tous, Pandora czy Ania Kruk).

– Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.

Centrum handlowe, jak podkreślaj jego zarząd, ma wiele do zaoferowania markom takim jak Mango. – Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe – mówi.

Ten potencjał dostrzegła hiszpańska marka. – Mango to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę – dodaje Anna Borecka-Suda.