Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto otwiera kolejne sklepy w miejscu Tesco – w Krakowie, Szczecinie i Warszawie

Netto szykuje kolejne otwarcia sklepów w formacie 3.0 w miejscu placówek Tesco. 2 czerwca br., duńska sieć dyskontów otworzyła sklepy zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Tego samego dnia otwarte zostały także pierwsze dwa sklepy Netto w Krakowie. Również te placówki działają w miejscu sklepów Tesco.

– Niespełna tydzień po otwarciu pierwszych sklepów Netto w miejscu Tesco w Warszawie i Szczecinie otwieramy kolejne obiekty w tych miastach – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska. – I tu i tu będą to placówki Tesco-Netto numer trzy. To bardzo intensywny rozdział w naszej historii. Nie zwalniamy jednak ani na chwilę, ponieważ do końca roku planujemy otworzyć ok. 150 sklepów Tesco-Netto, zapraszając kolejnych klientów do naszych dyskontów w autorskim formacie 3.0.

Netto: do końca roku planujemy otworzyć ok. 150 sklepów w miejscu Tesco

Model Netto 3.0 to bogaty wybór świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sklep zadbał także o osoby wybierające wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Sklepy zlokalizowane są w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 30U i w Warszawie przy ul. Światowida 41. W obu miastach obowiązywać będzie także bogata oferta promocyjna charakterystyczna dla nowo otwieranych sklepów Netto. W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

R E K L A M A

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.