Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto otworzyło kolejnych sześć sklepów

Kolejny tydzień to kolejne otwarcia nowych sklepów Netto. 24 czerwca br. sieć otworzyła sześć placówek w miejscu dawnych sklepów Tesco. Nowe sklepy funkcjonujące we flagowym formacie Netto 3.0 znajdują się w Bielsku-Białej (woj. śląskie), Kielcach (woj. świętokrzyskie), Kolbudach (woj. pomorskie), Mosinie (woj. wielkopolskie), Sulejówku (woj. mazowieckie) i Wadowicach (woj. małopolskie).

Netto 3.0 to dyskont inspirowany stylem skandynawskim, oferujący produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach.

Koncept Netto 3.0

Netto 3.0 to także zmieniająca się cyklicznie tzw. oferta non-foodowa, czyli wyposażenie i pomoce domowe, sprzęty AGD, a nawet meble. Co tydzień klienci znajdą tu nowe pomysły.

R E K L A M A

Skandynawski wystrój sklepów Netto 3.0 przejawia się w ich funkcjonalnym i minimalistycznym charakterze, a także nawiązaniu do natury. Szerokie alejki, neutralne oświetlenie i kolory czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym przyjazną atmosferę i komfort robienia zakupów.

– Proces konwersji Tesco na Netto przyspiesza – co tydzień otwieramy po kilka nowych placówek zlokalizowanych w całym kraju – mówi Krzysztof Kamiński, Dyrektor Operacyjny w Netto Polska.

– Pierwsze sklepy Netto w miejsce Tesco otworzyliśmy pod koniec maja, a zaledwie miesiąc później suma sklepów Netto funkcjonujących w miejscu dawnych Tesco wynosi już 24. Nie zamierzamy zwalniać tempa procesu konwersji. Widzimy bowiem, jakim zainteresowaniem cieszą się nasze sklepy gdziekolwiek się nie pojawią, dlatego naszym celem jest pokazać format Netto 3.0 i jego wyjątkową ofertę jak największej liczbie klientów w całym kraju – dodaje Kamiński.

Proces konwersji Tesco na Netto przyspiesza

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku. W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.