Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Libero Katowice ze znaczącymi wzrostami i atrakcjami na lato

Libero Katowice stale notuje wysokie wyniki. Po ostatnim otwarciu w maju, obroty najemców wzrosły o ok. 50 % w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku, a ponadto, podczas pierwszych dwóch tygodni miesiąca odwiedzalność galerii była wyższa aż o 21 %. Klientów jest więcej niż przed pandemią, stale rośnie także wartość ich zakupów. Tak świetne rezultaty są wynikiem m.in. licznych działań stymulujących zainteresowanie klientów, takich jak Strefa Kibica EURO 2020 czy różnorodne akcje pro-sale.

Galerie handlowe przez ostatni rok mierzyły się z niespotykaną dotąd sytuacją. Znaczna część najemców zmuszona była do zamknięcia lokali aż czterokrotnie, a ograniczenia w funkcjonowaniu utrudniały działalność biznesową. Mimo tych wszystkich przeszkód, z początkiem maja Libero Katowice z kompletem najemców wznowiło pełną działalność. Galeria z sukcesem realizuje także dodatkowe działania wpływające pozytywnie na jej wyniki. Jest to efekt dedykowanej strategii, której fundamentem jest precyzyjne wyczucie potrzeb – zarówno właścicieli sklepów, jak i klientów. Wdrażane przez Libero nieszablonowe rozwiązania i akcje, takie jak cross-selling czy cross-promotion, są ściśle zorientowane na najemców i oferują im realną pomoc. Poprzez stymulowanie ruchu klientów, stanowią skuteczną metodę na poprawę ich kondycji po serii przymusowych przerw w działalności. Z kolei klienci otrzymują atrakcyjne benefity, a ich lojalność jest nagradzana.  

– Za nasz główny cel przyjmujemy, aby marka Libero stale rosła w świadomości klientów oraz partnerów biznesowych. Priorytetem dla nas jest bliska współpraca z najemcami, w ramach której otrzymują oni realną pomoc. Działamy w sposób kompleksowy – aktywnie pracuje nasz dział leasingu, wspieramy także najemców od strony organizacyjnej i realizujemy efektywne działania promocyjne, które zachęcają klientów do zakupów. Wyniki Libero pokazują, że najlepsza strategia oparta jest na ścisłej współpracy, kooperacji i otwartości na indywidualne potrzeby najemców – mówi Grzegorz Filipczyk, Dyrektor Libero Katowice.

Dzięki tym wszystkim działaniom Libero oceniane jest mianem stabilnego i przyjaznego miejsca dla biznesu. Nawet w niezwykle trudnym czasie pandemii, w którym aktywnie budowany był kapitał do wznowienia pełnej działalności.  

Stały wzrost wyników, mocne otwarcie i rozwój działalności 

Dzięki dopracowanej i konsekwentnej strategii, Galeria Libero po każdym z lockdownów notowała coraz wyższe wyniki. Tylko podczas pierwszych dwóch tygodni po majówce, na zakupy powróciło aż o 13 % więcej klientów, w porównaniu do otwarcia po zimowym lockdownie w lutym, i aż o 21% więcej, niż w analogicznym okresie 2019 roku. Co więcej, o wręcz rekordowym trendzie wzrostowym świadczą obroty najemców Libero z całego maja, które były wyższe o ok. 50 % względem tego samego czasu w 2019 roku. 

Libero, które jest stosunkowo młodą marką debiutującą z końcem 2018 roku, zbudowało już mocną pozycję rynkową na handlowej mapie Śląska. Zainteresowanie klientów ofertą Libero stale rośnie, a pandemia, dzięki realizowanym przez galerię działaniom, wręcz pozytywnie wpłynęła na frekwencję. Wśród licznych akcji podczas przymusowych przerw w działalności, warto wyróżnić te z wykorzystaniem kultowego food trucka, w których galeria rozdawała maseczki ochronne, serwowała obiady wspierając najemców gastronomicznych, przekazywała gry planszowe i słodkie upominki wielkanocne. 

– Po serii lockdownów obserwujemy stabilny wzrost footfall i z optymizmem patrzymy na nadchodzące miesiące. Odnotowane wyniki Libero dają dobre prognozy na przyszłość. Obroty najemców rosną, co pokazuje, że  rynek e-commerce, szczególnie popularny w czasie lockdownów, nie wyparł całkowicie stacjonarnej sprzedaży i bezpośredniego kontaktu, którego wszyscy są spragnieni. Nasi klienci wracają do nas na regularne zakupy. Zyskaliśmy także nowych, których przyciąga stale ulepszany i optymalizowany tenant-mix, unikatowa w swej formule platforma lojalnościowa i różnorodne atrakcje, w której klienci otrzymują liczne benefity – wskazuje Grzegorz Filipczyk, Dyrektor Libero Katowice.

Libero, pomimo obserwowanych turbulencji rynkowych, systematycznie rozwija swoją działalność. Pod koniec czerwca w galerii pojawiła się zupełnie nowa marka typu multibrand – HalfPrice grupy CCC. To pierwszy tego typu sklep w Katowicach, a także pierwszy na Śląsku dwupoziomowy lokal tej marki, który niewątpliwie wpłynie na atrakcyjność oferty modowej Libero. W ofercie HalfPrice dostępna jest szeroka gama produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach. Salon oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. 

Unikatowe akcje pro-sale i Strefa EURO 2020

Libero działa na wielu płaszczyznach, konsekwentnie i z sukcesem realizując zamierzone cele biznesowe i wizerunkowe. Jest to stabilne miejsce dla nowoczesnego biznesu, które podejmuje nieszablonowe i kreatywne inicjatywy zarówno z myślą o najemcach, jak i klientach. Obecnie Libero koncentruje się na realizacji nowych inicjatyw. Wśród nich jest Strefa Kibica, zorganizowana z okazji trwającego EURO 2020 na Placu do Radości przed wejściem do galerii. Fani piłki nożnej mogą na wielkim ekranie oglądać zmagania piłkarzy, spróbować pysznych przekąsek ze strefy gastronomicznej, a także wygrać licencjonowane piłki EURO 2020 czy koszulki reprezentacji polski z podpisami Arkadiusza Milika. A to nie jedyne atrakcje, jakie czekają na klientów Libero tego lata.

– Libero znów tętni życiem, a my z radością mogliśmy powitać odwiedzających. W planach mamy kolejne, unikatowe akcje pro-sale wraz z zewnętrznymi partnerami, w których wsparcie najemców i satysfakcja klientów będą kluczowe. Z doświadczenia wiemy, że tego typu oryginalne inicjatywy generują duże zainteresowanie klientów, przekładające się na rosnące obroty najemców. Ponadto, na naszym Placu do Radości przygotowaliśmy wiele niesamowitych, wakacyjnych atrakcji dla całej rodziny – mówi Aleksander Poltier, marketing manager Libero Katowice

Jako pierwsza galeria handlowa na Śląsku, tuż po lockdownie Libero przygotowało oryginalne akcje dla klientów. Jako pierwsza wystartowała kampania „Wracamy do gry”, w której za zakupy w Libero klienci mogli odbierać gry i zabawki firmy Trefl. Galeria, w ramach wsparcia najemców gastronomicznych, przygotowała także akcję, w której rozdawała klientom vouchery do wykorzystania w restauracjach i kawiarniach Libero. Po ubiegłorocznym sukcesie, galeria przygotowała także kolejną wakacyjną loterię. Do wygrania w zabawie są tygodniowe podróże kamperem w dowolnie wybranym kierunku, pobyt w luksusowym domku w górach lub nad morzem czy jedna z setek kart podarunkowych Libero. Klienci, aby wziąć udział w losowaniu, muszą dokonać zakupów w Libero. Z kolei na półmetku wakacji wystartuje prawdziwy hit – działania cross-promotion z najstarszym w Polsce, a zarazem największym w regionie, parkiem rozrywki – Legendią – Śląskim Wesołym Miasteczkiem. 

Przestrzeń dla dodatkowych atrakcji

Z początkiem maja uruchomiono pierwsze letnie atrakcje na Placu do Radości przed wejściem do Libero. To miejsce rozrywki, dobrej zabawy i relaksu, które jest lubiane i doceniane przez mieszkańców. W minionym roku został on najwyższej oceniony przez mieszkańców spośród katowickich lokalizacji w konkursie na Najlepszą Przestrzeń Publiczną Województwa Śląskiego. 

W Libero mamy wyjątkowo komfortową sytuację, w której dysponujemy przestrzenią różnorodnych aktywności. Po raz kolejny stworzyliśmy inspirujące miejsce, które dla klientów stanowi kolejny argument do odwiedzin Libero. Przy wydarzeniach na Placu do Radości do współpracy zapraszamy naszych najemców i wspólnie z nimi tworzymy pełną atrakcji przestrzeń – dodaje Aleksander Poltier, marketing manager Libero Katowice. 

W te wakacje, na Placu do Radości Libero klienci mogą spędzić czas w pełnej sportowych emocji Strefie Kibica EURO 2020, a także wziąć udział w wielu innych, niesamowitych atrakcjach, takich jak strefa do gry w ping-ponga, największa w mieście piaskownica dla najmłodszych, strefa chilloutu, a także hit ubiegłego lata – tor do skimboradingu. Libero pozyskało także partnerów takich jak Martes Sport czy Profi Auto, wspólnie z którymi organizowane są interesujące wydarzenia na Placu do Radości. Znajdziemy tam także strefę gastronomiczną na świeżym powietrzu, gdzie można zjeść serwowane letnie przekąski lub posiłek zakupiony w restauracji czy kawiarni galerii. Libero Katowice zaprasza do siebie wszystkich tego lata!

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników