Długa lista nowych marek w outletach FACTORY

NEINVER wprowadza marki premium i średniego segmentu do kolejnych lokalizacji w Polsce. Część najemców zdecydowała się na zwiększenie zajmowanej powierzchni czy rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne centra w popularnej sieci FACTORY. Nie zabrakło też rynkowych debiutów. Lider rynku outletów podsumowuje minione półrocze w obszarze najmu w Polsce.

– Outlety odnotowują bardzo dobre wyniki po okresach lockdownów, stąd duża aktywność marek rozważających rozwój w tym właśnie kanale sprzedaży. Obecnie obserwujemy też wzmożone zainteresowanie polskim rynkiem ze strony sieci handlowych, które dotychczas nie były tu obecne – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER. – Miniony rok był niewątpliwie trudny dla całej branży, ale udało się nam porozumieć ze wszystkimi partnerami biznesowymi i utrzymaliśmy wysoki poziom wynajęcia. Teraz czas na wzmacnianie oferty marek
oraz nowości rynkowe – dodaje Agnieszka Baczyńska.

Długa lista debiutów

W warszawskim FACTORY Annopol zadebiutowała znana na całym świecie marka odzieżowa Lacoste. To ubrania i buty segmentu premium z charakterystycznym zielonym krokodylem, w stylu sportowej elegancji – od koszulek polo i t-shirtów, przez koszule, bluzy, czy spodnie, po kurtki, płaszcze i buty dla kobiet i mężczyzn. Kolejny salon tej marki jeszcze tego lata przywita pierwszych klientów również w FACTORY Kraków.

W stolicy Wielkopolski outletową propozycję klientów FACTORY Poznań wzbogaci Marc O’Polo oferując modne ubrania wysokiej jakości dla obu płci, ceniących elegancki, ale nieformalny styl. Do obu warszawskich outletów FACTORY – w Ursusie i Annopolu – dołączyły z kolei outletowe salony Outly z okularami korekcyjnymi i słonecznymi najlepszych, światowych marek.

FACTORY Annopol, Poznań oraz Kraków zapraszają na zakupy do nowych salonów marki Kazar Studio z butami dla szerokiej grupy odbiorców, dla których – jak przekonują twórcy marki – ważny jest styl życia, dynamika i różnorodność. To brand nowoczesny, dynamiczny i demokratyczny. Jesienią natomiast, w FACTORY Annopol z outletową propozycją otworzy podwoje salon znanej marki biżuteryjnej Yes z szeroką ofertą biżuterii.

W drugim warszawskim outlecie – FACTORY Ursus – wzbogacono ofertę dla miłośników sportu. Marka Under Armour prezentuje szeroką kolekcję ubrań, obuwia i akcesoriów
do uprawiania sportów. Z kolei Nike zaprasza na zakupy do salonu w zdecydowanie większym wydaniu. Oferta jednej z najpopularniejszych marek na świecie jest dostępna w dużym formacie, a do kolekcji dla kobiet i mężczyzn, dołączono propozycję dla dzieci. Podobnie w FACTORY Poznań, gdzie salon Nike podwoił powierzchnię sprzedaży
oraz rozszerzył ofertę asortymentową.

Do FACTORY Kraków dołączyła znana skandynawska marka bieliźniarska dla kobiet. CHANGE Lingere.. W FACTORY Gliwice natomiast do grona najemców dołączył salon marki Mustang z ofertą jeansowych spodni, a także koszul, t-shirtów i akcesoriów. To propozycja dla osób ceniących modne i swobodne ubrania na co dzień.

W Polsce razy 6, w Europie aż 23

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

outlet
19,700 m2
Factory Annopol na prawie 20 tys. mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych
Scroll to Top