Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto nie zwalnia tempa nowych otwarć

Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów przejętych po sieci Tesco. 8 lipca pod szyldem Netto rozpoczęły funkcjonowanie placówki w Trzemesznie (woj. wielkopolskie), Pszczynie (woj. śląskie), Mościskach (woj. mazowieckie), Włocławku (woj. kujawsko-pomorskie), Pińczowie (woj. świętokrzyskie) i Piwnicznej-Zdroju (woj. małopolskie). Od 27 maja otwarto już ponad 35 sklepów Netto w miejsce dawnych placówek Tesco – to bilans pierwszych tygodni otwarć w procesie konwersji sieci pod nowym szyldem.

Świętowanie otwarć rozpoczęło się w sklepach w czwartek o 8 rano. Tego dnia klienci – tradycyjnie już – otrzymali w prezencie do zakupów duże wygodne torby wielorazowego użytku z grafiką nawiązującą do logo i kolorystyki Netto.

Lawina promocji

Inauguracje cieszyły się dużym zainteresowaniem lokalnych klientów. W większości sklepów przewidywana jest kontynuacja świętowania w sobotę, 10 lipca. W dniach 8-10 lipca we wszystkich nowo otwartych sklepach dostępne są liczne promocje z przecenami sięgającymi kilkudziesięciu procent.

R E K L A M A

Każda osoba, która zrobi zakupy w nowo otwartym sklepie za minimum 100zł w dniach 8-14 lipca otrzyma wraz z paragonem specjalny kupon obniżający rachunek o 20 zł podczas kolejnych zakupów w tym konkretnym sklepie. Kupon obniżający wartość rachunku o będzie można wykorzystać tydzień później, w dniach 15-21 lipca, robiąc zakupy o wartości minimum 100zł. W tym terminie wydawane będą także kupony o wartości 20zł, z których będzie można skorzystać w dniach 22-28 lipca, gdy zakupy wyniosą co najmniej 100zł.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało jak zawsze bogatą ofertę promocyjną, która obowiązuje w sklepach w dniach 8-10 lipca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. produkty spożywcze: wybór owoców i warzyw, chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, czy słodkości. Specjalna oferta otwarciowa to także produkty dla najmłodszych: m.in. pieluchy i nawilżane chusteczki marki własnej Netto
– „Hello sensitive”, która wyróżnia się brakiem zapachu, brakiem barwników i antyalergicznym charakterem.

Klienci, którzy odwiedzą sklepy z szeroką ofertą non-food (a więc placówki w Pszczynie, Mościskach, Piwnicznej-Zdroju, Pińczowie, oraz Trzemesznie), będą mieli do wyboru artykuły domowe jak poduszki i kołdry, sprzęt AGD, a nawet elektronikę (jak np. głośnik bluetooth, blender, czajnik, czy prostownicę Remington) – wszystko w promocyjnych cenach, które
w wybranych dniach są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

W formacie Netto 3.0

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który stał się już flagowym modelem duńskiej sieci sklepów. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

W swoim wystroju sklepy Netto 3.0 nawiązują do stylu skandynawskiego, który posłużył za ich inspirację. Przejawia się on w praktycznym i minimalistycznym charakterze widocznym nie tylko w wyposażeniu, ale także w kolorystyce sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort
i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Już 25 lat w Polsce

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.